Gå til innhold

Om man møter opp til time med psykiater beruset eller bakfull hva skjer sannsynligvis da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det går nok fint å være bakfull. Om man er beruset blir man nok sendt bort/hjem?

Anonymkode: 96685...250

Er det stor sjanse for at psykiater merker at man eventuelt er full? Tenker da på om man er sånn passe full naturlig vis, ikke sørpa.

Anonymkode: 69cc1...692

kupton skrev (1 minutt siden):

Vi er ganske erfarne på å oppdage slikt. Dessuten merkes det mye bedre enn det den berusede tror. 
Jeg sender dem hjem første gang og avslutter andre gang. 

Jeg regner da med du gir beskjed første gang om at det avsluttes om det skulle skje igjen?

Annonse

Da jeg gikk på ruspoliklinikken var jeg bakfull og abstinent hver gang. Naturligvis. Det skjedde ingenting.

Jeg har aldri vært beruset på timene derimot. Vet ikke hva som evt. Hadde skjedd. 

Glitter skrev (17 minutter siden):

Da jeg gikk på ruspoliklinikken var jeg bakfull og abstinent hver gang. Naturligvis. Det skjedde ingenting.

Jeg har aldri vært beruset på timene derimot. Vet ikke hva som evt. Hadde skjedd. 

De er sikkert mer forståelsesfulle på en ruspoliklinikk enn en vanlig poliklinikk vil jeg tro? Hvis ikke er der sikkert mange som aldri hadde fått behandling.

Er man full, blir man bedt om å gå. Bakfull kan man være, men er det ille blir man sendt hjem. Er man skikkelig fyllesjuk er det uansett temmelig begrenset hva man får ut av timen. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De er sikkert mer forståelsesfulle på en ruspoliklinikk enn en vanlig poliklinikk vil jeg tro? Hvis ikke er der sikkert mange som aldri hadde fått behandling.

Ja, det vil jeg nok tro. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...