Gå til innhold

Tror du eller vet du at behandleren din har vært her inne og lest?

Anbefalte innlegg

Tror du eller vet du at behandleren din har vært her inne og lest? Jeg har tenkt tanken mange ganger, og er overbevist om at minst 1 av de over 40 behandlerne jeg har snakket med i løpet av tiden min som pasient i psykiatrien har vært her inne en eller annen gang. Men tviler på at noen av dem er regelmessig innom da, men hvem vet. Hva med deg?

Anonymkode: 207af...e90

Fortsetter under...

Emoji skrev (Akkurat nå):

Jeg vet at en behandler jeg gikk til leste her inne. Jeg syntes det var greit og nyttig for behandlingen, selv om det var veldig ubehagelig. 

Leste han det du skrev også? Visste han brukernavnet ditt? Og hvordan fikk du vite at han leste her inne?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oj, det var modig av deg å fortelle hvem du var her inne. Hva fikk deg til å gjøre det? 

Jeg var så motivert for behandling at jeg la alle kort på bordet fordi jeg visste det var nødvendig for å komme videre. Det var vanskelig. 

Annonse

Emoji skrev (Akkurat nå):

Jeg var så motivert for behandling at jeg la alle kort på bordet fordi jeg visste det var nødvendig for å komme videre. Det var vanskelig. 

Det er bra jobbet 🙂 Snakket dere om det du skrev her inne i timene?

Emoji skrev (10 minutter siden):

Det skjønner jeg var vanskelig. Jeg hadde ikke orket det. Følte du at det hjalp han til å hjelpe deg? Leste han regelmessig? Over lengre tid? Tenker du på at han kan lese her fremdeles? Tror du at det hadde stor betydning for fremgang i terapien? 

Anonymkode: ddabb...84e

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det skjønner jeg var vanskelig. Jeg hadde ikke orket det. Følte du at det hjalp han til å hjelpe deg? Leste han regelmessig? Over lengre tid? Tenker du på at han kan lese her fremdeles? Tror du at det hadde stor betydning for fremgang i terapien? 

Anonymkode: ddabb...84e

Ja, jeg følte det var nyttig. Vet ikke hvor ofte han leste, men jeg gikk der i ett år. I ettertid har jeg møtt han i jobbsammenheng (kun på «hils»), i starten var det flaut men jeg overvant følelsen. Jeg vet ikke om han fortsatt leser, men jeg har mine tvil. Det hadde nok noe å si for fremgangen, men jeg måtte jo være ærllg ellers også, det var en kostnad jeg tok for å få hjelp selv om det var kjempevanskelig og flaut - og det var også fokuset mitt mht dol.

Endret av Emoji

Annonse

AnonymBruker
Emoji skrev (På 30.12.2023 den 5.51):

Ja, jeg følte det var nyttig. Vet ikke hvor ofte han leste, men jeg gikk der i ett år. I ettertid har jeg møtt han i jobbsammenheng (kun på «hils»), i starten var det flaut men jeg overvant følelsen. Jeg vet ikke om han fortsatt leser, men jeg har mine tvil. Det hadde nok noe å si for fremgangen, men jeg måtte jo være ærllg ellers også, det var en kostnad jeg tok for å få hjelp selv om det var kjempevanskelig og flaut - og det var også fokuset mitt mht dol.

Så bra! 

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Nei, egentlig ikke. Jeg skriver ikke noe venner ikke vet om meg fra før av uansett. 

Jeg skjønner. Vil bare også benytte muligheten til å si at jeg setter pris på at du deler så mye og er så ærlig, det kan det være mye hjelp i for andre.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner. Vil bare også benytte muligheten til å si at jeg setter pris på at du deler så mye og er så ærlig, det kan det være mye hjelp i for andre.

Takk. Det er hyggelig at du synes det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...