Gå til innhold

Noen her som ikke har fått sagt ordentlig hade til behandler ved endt behandling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krøll47

Send en enkel bukett med et kort og si takk for all tid og støtte og levér i skranken? Du får jo ikke akkurat booket time om du har avsluttet? Eller har du ikke det? Hører det er vanlig for mange med en slags avslutnings- oppsummerende time. 

Endret av Krøll47
Krøll47 skrev (Akkurat nå):

Send en enkel bukett med et kort og si takk for all tid og støtte og levér i skranken? Du får jo ikke akkurat booket time om du har avsluttet? Eller har du ikke det? Hører det er vanlig for mange med en slags avslutnings- oppsummerende time. 

Det var en god ide, men hun jobber ikke lenger på poliklinikken dessverre så det blir ikke mulig å gjøre.

Anonymkode: c6662...07c

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det var en god ide, men hun jobber ikke lenger på poliklinikken dessverre så det blir ikke mulig å gjøre.

Å ja. Nei, da er det ikke lett. Personlig er jeg for formelt anlagt til å tenke det er greit å sende til privat adresse. 

Krøll47 skrev (Akkurat nå):

Å ja. Nei, da er det ikke lett. Personlig er jeg for formelt anlagt til å tenke det er greit å sende til privat adresse. 

Nei, sende til privat adresse hadde jeg aldri kunnet gjort. Føler det ville blitt feil.

Jeg ville egentlig ikke ha avsluttende samtale med behandleren min (var så dårlig). Er glad for at jeg tok imot tilbudet i dag. Fikk sagt takk og farvel.

Anonymkode: b696c...44a

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...