Gå til innhold

Hvordan har du blitt møtt av politiet ifbm psykiatri?

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde en gang å bli plukket opp fra akuttmottaket og de fulgte meg (vi gikk alle sammen) bort til psykiatrisk (det ligger ved siden av hverandre men i forskjellige bygg). I innkomstsamtalen forsøkte jeg rømme, men de lo bare og sa at hadde jeg hatt på sko så kanskje jeg hadde klart å løpe fra dem. En annen gang husker jeg ikke noe av selv men ble fortalt i ettertid, da ble jeg fraktet fra intensiv i sengen med håndhjern på hver hånd festet til sengen, var vel sikkert mindre god opplevelse, men skjønner i ettertid hvorfor. Føler jeg ble møtt med respekt og at de møtte meg på en fin måte, heldigvis. Er egentlig litt redd for politiet. 

Anonymkode: 4b91a...5ab

Fortsetter under...

Glitter skrev (7 timer siden):

Har stort sett blitt møtt på en bra måte og de har vært veldig tålmodig. Det har vært mange møter. 

Du skriver stort sett, har du noen gang blitt møtt på en dårlig måte?

Anonymkode: 4b91a...5ab

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...