Gå til innhold

Du som er overvektig; om du tar en bmi-kalkulator

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ligger på 29.9, altså like før fedme. 

Alltid følt meg slik selv om jeg kun har vært tykk med medisiner. Så ser ikke slikt selv.

Er høy, har fettet jevnt fordelt, så folk sier jeg ikke ser feit ut. Men klart man trur de juger.

Anonymkode: 2c64e...1db

Worriesome Plenty 2 skrev (5 minutter siden):

Jeg klarte å slanke meg 34 kg. Nå har jeg gått opp igjen 20. bare å starte på nytt.

Hvordan gikk du ned 34? Klart du spiste i kaloriunderskudd men brukte du en metode/tankegang å gjøre det på?

Anonymkode: 6127d...4ab

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan gikk du ned 34? Klart du spiste i kaloriunderskudd men brukte du en metode/tankegang å gjøre det på?

Jeg spiste halvparten av det jeg spiste før jeg slanker meg. Det virket for meg. Jeg spiste også under halvparten med snacks. Så sluttet jeg å spise på Egon, der pleide jeg spise hamburger tallerken 1-2 ganger i uka.

Endret av Worriesome Plenty 2
Worriesome Plenty 2 skrev (9 minutter siden):

Jeg spiste halvparten av det jeg spiste før jeg slanker meg. Det virket for meg. Jeg spiste også under halvparten med snacks. Så sluttet jeg å spise på Egon, der pleide jeg spise hamburger tallerken 1-2 ganger i uka.

Knallbra jobba! Talte du kalorier?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...