Gå til innhold

Tror dere behandler vil prøve overtale meg til å bli i behandling?

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med "Spesielt om du slutter på tross av behandler"? Mener du da å slutte på tross av behandlers anbefalinger eller?

Anonymkode: 630e6...e82

Jepp

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

39

• stjernestøv

2

• Worriesome Plenty 2

2

• Glitter

1

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil selvfølgelig ikke, men den tanken om at andre er mer verdig hjelp gjør at jeg tar det valget likevel. 

Forstår du at den tanken er et symptom på din sykdom og dermed i seg selv et tegn på at du trenger behandling?

Anonymkode: 8d8aa...9f4

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Forstår du at den tanken er et symptom på din sykdom og dermed i seg selv et tegn på at du trenger behandling?

På en måte så forstår jeg kanskje det? Sånn når du sier det og jeg forsøker virkelig tenke over det. Men likevel er den følelsen så sterk på en måte.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

På en måte så forstår jeg kanskje det? Sånn når du sier det og jeg forsøker virkelig tenke over det. Men likevel er den følelsen så sterk på en måte.

Men at den er sterk betyr ikke i seg selv at den er riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...