Gå til innhold

Er 400-500 siders journal virkelig så mye?

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt på en psykiater i pensjonist alder ett par ganger nå (han jobber på DPS døgnpost hvor jeg har vært innlagt) og hver eneste gang påpeker han at jeg har en 400-500 siders journal og at det er så langt. Akkurat som at det skulle være så mye? 🤔 Jeg er helt sikker på at en psykiater på hans alder har møtt på mange pasienter med betydelig lengre journal enn meg mange ganger? 😅 Jeg har for øvrig vært pasient i psykiatrien siste 9 år nå, men har hatt minst en behandler som er svært glad i å skrive så da blir det jo så klart lengre enn det hadde trengt å være 🙂

Anonymkode: a6dc5...b25

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har en 4000 siders journal. Har borderline og da blir det mye pga mange innleggelser og mange år på dps i behandling. Men 500 sider er mye det å 😅

Anonymkode: a3ba3...b7a

Oj shit det var mye. Hvor mange år har du vært i psykiatrien?

Jeg har endel tusen sider. Har vært mye innlagt både akutt, på DPS og rusbehandling. Der skrives 3-4 dokumenter per døgn pluss annet, så det er klart det da blir mange dokumenter. Har vært i psykiatrien i 7 år. 

400-500 på 9 år er jo ikke så mye. Rart han driver og påpeker det. 

Annonse

Glitter skrev (20 minutter siden):

Jeg har endel tusen sider. Har vært mye innlagt både akutt, på DPS og rusbehandling. Der skrives 3-4 dokumenter per døgn pluss annet, så det er klart det da blir mange dokumenter. Har vært i psykiatrien i 7 år. 

400-500 på 9 år er jo ikke så mye. Rart han driver og påpeker det. 

De 400-500 sider er behandler journal, ikke inkludert det som personal skriver. Men uansett så har jeg inntrykk av at det ikke er så mye i det store og hele. Så ja, det er litt rart han driver å påpeker det. Mulig det er en slags unnskyldning for å ikke sette seg så godt inn i saken min? (han har aldri lest i journal).

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ber om jorunal  og teller 

Anonymkode: cb2ce...21b

Når jeg har fått utskrift av journal så står det nummer på sidene så en trenger ikke telle selv hehe.

kupton skrev (2 minutter siden):

Normalt kan ikke brukes i denne sammenheng. Men jeg antar at det er mindre enn 5% av pasientene som har så lang journal.

Åja. Okei. Jeg føler vel egentlig ikke at jeg har hatt så unormalt mange polikliniske timer eller innleggelser men men. 

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Åja. Okei. Jeg føler vel egentlig ikke at jeg har hatt så unormalt mange polikliniske timer eller innleggelser men men. 

Du tror at å gå 9år i behandling er helt vanlig? De fleste jeg vet om er sjeleglad for at de får 1år.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du tror at å gå 9år i behandling er helt vanlig? De fleste jeg vet om er sjeleglad for at de får 1år.

Ja? Jeg vet om mange andre med like lang tid i behandling? Men har fått med meg at det ikke er like vanlig over alt i landet å få gå så lenge i behandling ja.

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva er diagnose ts, og årsak til behandling og innleggelse? 

Anonymkode: cb2ce...21b

Diagnosen er bipolar og årsak til behandling og innleggelse er litt av hvert men hovedsakelig depresjon, mani, suicidalitet, selvskading, destruktivt forhold til mat osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...