Gå til innhold

Er 400-500 siders journal virkelig så mye?

Anbefalte innlegg

Min journal, samlet sett, frem til 2016, var på to tykke ringpermer, men antall sider er vanskelig å anslå. Den er samlet fra fem ulike sykehus... Jeg har latt det meste bli stående ulest - det var lite oppløftende lesning. Jeg velger å se fremover...

Men jeg registrerte da jeg bladde raskt igjennom noen få sider at noen terapeuter skrev noen få setninger, andre skrev 3/4 side etter hver time. Jeg kan ikke tenke meg at det er noen senere terapeuter som tar seg tid til å lese så lange notater for å oppdatere seg...

Fortsetter under...

Eva Sofie skrev (1 time siden):

Min journal, samlet sett, frem til 2016, var på to tykke ringpermer, men antall sider er vanskelig å anslå. Den er samlet fra fem ulike sykehus... Jeg har latt det meste bli stående ulest - det var lite oppløftende lesning. Jeg velger å se fremover...

Men jeg registrerte da jeg bladde raskt igjennom noen få sider at noen terapeuter skrev noen få setninger, andre skrev 3/4 side etter hver time. Jeg kan ikke tenke meg at det er noen senere terapeuter som tar seg tid til å lese så lange notater for å oppdatere seg...

Dette har jeg lagt merke til også. Noen skriver bare 2 setninger, mens andre skriver 1 hel side. Og er neppe noen senere som leser det uansett. Beste hadde vel vært en mellomting

Anonymkode: a3ba3...b7a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...