Gå til innhold

Har du opplevd at det har vært fullt på akuttpsykiatrisk? Hva skjedde da?

Anbefalte innlegg

Jeg vet at pasienter har fått "rom" som egentlig er besøksrom og samtalerom. Ellers, den ene gangen det skjedde meg ble jeg sendt til nærmeste andre akutt avdeling over 2,5 timer unna.

Anonymkode: 2b0ca...b92

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 minutt siden):

Har aldri ikke blitt innlagt eller blitt skrevet ut, men har et par ganger måttet bytte avdeling. Det er tre akuttposter her. 

Åja, er det noe forskjell på dem? Eller er det bare flere for at de ikke skal bli for store om de hadde slått det sammen til en?

Har aldri ikke blitt innlagt eller blitt skrevet ut, men har et par ganger måttet bytte avdeling. Det er tre akuttposter her. 

3 stk akuttavdelinger i tillegg til psykosepostene? Det var mye. Kanskje du bor i en stor by. 

Anonymkode: 8d93f...ef1

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åja, er det noe forskjell på dem? Eller er det bare flere for at de ikke skal bli for store om de hadde slått det sammen til en?

Det er vanlige akuttposter også er folk fra bestemte regioner tilknyttet den enkelte akuttpost.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

3 stk akuttavdelinger i tillegg til psykosepostene? Det var mye. Kanskje du bor i en stor by. 

Anonymkode: 8d93f...ef1

Se svar over. :)

Emoji skrev (Akkurat nå):

Andre avdelinger. 

Da er det vel de pasientene som allerede er innlagt som blir flyttet til andre avdelinger og ikke den nye pasienten som akkurat blir lagt inn eller? Hva om det også er fullt på dem? Eller har du aldri opplevd det skje?

Det er vanlige akuttposter også er folk fra bestemte regioner tilknyttet den enkelte akuttpost.

Se svar over. :)

Åja. Det var jeg ikke klar over var en greie. Jeg bor i en stor by (forholdsvis) og her er bare en akuttpost.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Åja. Det var jeg ikke klar over var en greie. Jeg bor i en stor by (forholdsvis) og her er bare en akuttpost.

Sånn er det i nord. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...