Gå til innhold

Du som sliter psykisk hvor lang tid med lite/ingen søvn tar det før du blir dårlig(ere)? Og på hvilken måte blir du dårlig?

Anbefalte innlegg

Du som sliter psykisk hvor lang tid med lite/ingen søvn tar det før du blir dårlig(ere)? Og på hvilken måte blir du dårlig?

Anonymkode: 008d8...224

Fortsetter under...

Jeg blir tristere/tyngre. Økt tankekjør pg selvmordstanker. Et døgn med mindre søvn før jeg opplever dette.

Anonymkode: 8adfd...13b

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg blir tristere/tyngre. Økt tankekjør pg selvmordstanker. Et døgn med mindre søvn før jeg opplever dette.

Anonymkode: 8adfd...13b

Oj, etter bare så kort tid ja. 

Anonymkode: 008d8...224

3 dager med minimalt søvn vil kroppen opp. Får negativ energi, klarer ikke sitte I ro. 

Helt greit med 1 søvnløs natt i uka. Men det er det.

Anonymkode: 530e7...433

3 døgn med ingen eller lite søvn her også, før jeg får problemer. Klarer å komme meg på jobb (redusert gir), men etter 3 døgn begynner jeg å få støy i hodet og hallusinere - spesielt lyd hallusinasjoner. 

Trinity80 skrev (46 minutter siden):

3 døgn med ingen eller lite søvn her også, før jeg får problemer. Klarer å komme meg på jobb (redusert gir), men etter 3 døgn begynner jeg å få støy i hodet og hallusinere - spesielt lyd hallusinasjoner. 

Hvordan klarer dere å være oppe i 3 døgn uten noe som helst søvn? Forstår det kanskje dersom dere har innholdsrike liv med barn og jobb så dere ikke får mulighet til å sovne av, men jeg klarer ikke mer enn 1.5 døgn oppe uansett 

Anonymkode: 168d3...c54

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvordan klarer dere å være oppe i 3 døgn uten noe som helst søvn? Forstår det kanskje dersom dere har innholdsrike liv med barn og jobb så dere ikke får mulighet til å sovne av, men jeg klarer ikke mer enn 1.5 døgn oppe uansett 

Anonymkode: 168d3...c54

Kronisk insomni✌️ Har ikke barn, det sier seg selv at det er utelukket, og det var et aktivt valg jeg tok på grunn av tidligere langvarig fysisk sykdom. Insomni kom som følge av denne.

Etter tre døgn så er man så trøtt og sliten at man blir småpsykotisk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...