Gå til innhold

Du med bipolar! Hva er dine første varseltegn på depresjon og hypomani/mani?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På depresjon bare en mørk følelse i kroppen, tap av interesse for ting og sliten. 

Ved hypomani at jeg trenger mye mindre søvn, blir svært energisk og euforisk, snakker fortere og mer hektisk, finner ut at jeg skal kjøpe hund. 

Glitter skrev (1 time siden):

På depresjon bare en mørk følelse i kroppen, tap av interesse for ting og sliten. 

Ved hypomani at jeg trenger mye mindre søvn, blir svært energisk og euforisk, snakker fortere og mer hektisk, finner ut at jeg skal kjøpe hund. 

Og har du kjøpt hund nå fordi du er hypoman?

Anonymkode: 01487...ad1

Glitter skrev (1 time siden):

Min svakheter er biler😅 

Anonymkode: 2ecab...81d

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og har du kjøpt hund nå fordi du er hypoman?

Anonymkode: 01487...ad1

Det var vel kanskje det som lå og boblet under medisinen. Jeg var litt lett euforisk uten at jeg tenkte over det. Så snakket jeg med behandler på tlf om alle planene mine og da sa hun at jeg var hektisk, snakket fort og mer detaljert enn jeg pleier. Da skjønte jeg at uten medisiner hadde jeg nok blitt ordentlig hypoman og at det mye mulig var grunnen til min spontane avgjørelse om å kjøpe hund. Men det ble aldri så intenst at jeg var hundre% hypoman, jeg bare var på vei dit. Etter noen dager gav det seg og jeg har vært normal, og etter å ha tenkt meg om fram og tilbake har jeg bestemt meg for å gjennomføre planen om hund. :) Men selve avgjørelsen var nok noe impulsiv pga begynnende hypomani ja. Men medisinene virker så godt at jeg blir verken helt hypoman eller helt deprimert. :)

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Min svakheter er biler😅 

Anonymkode: 2ecab...81d

Hehe åja. Ja det er jo dyrt. 😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...