Gå til innhold

Hva har vært den utløsende grunnen til at du ble akuttinnlagt?

Anbefalte innlegg

Vet at man ofte blir det pga alvorlig depresjon eller suicidalitet, men hva er det som har utløst det hos dere som gjorde at nå fikk dere nok? For meg så var det den gangen min mormor døde veldig brått og som jeg hadde et veldig nært forhold til. Jeg har bare vært innlagt denne ene gangen da. 

Anonymkode: 07c3f...ec3

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så vidt jeg kan huske har der aldri vært en utløsende årsak til innleggelse hos meg og jeg har hatt sikkert godt over 80 innleggelser.

Anonymkode: 89380...618

Oi det var mye. Jeg trodde de var så strenge på det med innleggelser nå ihvertfall hvis man viser man ikke blir bedre ved å stadig trenge nye innleggelser at de da vil slutte å legge personen inn. Jeg vet ikke kanskje det kommer ann på diagnose?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oi det var mye. Jeg trodde de var så strenge på det med innleggelser nå ihvertfall hvis man viser man ikke blir bedre ved å stadig trenge nye innleggelser at de da vil slutte å legge personen inn. Jeg vet ikke kanskje det kommer ann på diagnose?

Hvis man ikke blir bedre burde man jo hvertfall få innleggelse

Anonymkode: 52e74...d72

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det med at man skulle bli nektet innleggelse om man ikke blir bedre har jeg aldri hørt om før og jeg synes også det høres veldig merkelig ut? Hvor har du fått det fra? 

Anonymkode: 89380...618

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Valgte du ECT?

Anonymkode: 859e8...b73

Ble bedre som innlagt.  Ellers hadde jeg sagt ja. Ja skulle ønske jeg ikke ble bedre, for gikk ned igjen. Enda en lang depresjon. Men bedre nå, så får krysse fingre.

Anonymkode: a0a6c...d9e

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har også hatt over 80 akuttinnleggelser pluss planlagte innleggelser på DPS, rusbehandling og en annen plass. Det var jo ikke slik at jeg ble kastet ut fordi jeg ikke ble bra raskt nok. Bedringen kom svært, svært sakte, før det nå de siste fire måneder har skjedd ganske så plutselig. Hadde jo vært veldig dumt hvis jeg hadde blitt gitt opp. Da hadde jeg nok ikke sittet her. 

Til TS spørsmål så har det for det meste ikke vært konkret utløsende årsaker, men det har vært depresjoner, suicidalitet, rus, slike ting. Har også vært enkelte ting som har utløst ustabilitet slik som belastende rettsaker. Men generelt sett ikke spesifikke ting. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...