Gå til innhold

Har ikke nyttårsangst i år 😀

Anbefalte innlegg

De siste årene har jeg hatt veldig angst for å skifte år. Høres veldig rart ut for andre sikkert, og jeg klarer ikke helt å forklare hvorfor. Men i år kjenner jeg ikke på en sånn angst, og jeg er nesten litt forundret. Sitter bare her og har det stille og rolig. Skal ut å måke litt snø snart, og det kjennes ut som en helt vanlig dag, bortsett fra at jeg hører skyting av fyrverkeri. 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Godt for deg! Jeg har derimot masse angst i dag. Skremt over å gå inn i et nytt år.

Anonymkode: d65d6...541

Har du det sånn hver nyttårsaften? Ja, det er noe med det å forlate det kjente og trygge, og gå inn i noe ukjent og kanskje utrygt. Men i virkeligheten er det jo ikke verre enn når andre dager ellers i året skifter. Men litt skummelt likevel. Glad jeg ikke har det helt sånn i år. Håper du kommer deg trygt over terskelen! :)

Endret av Vendi
Vendi skrev (13 minutter siden):

Har du det sånn hver nyttårsaften? Ja, det er noe med det å forlate det kjente og trygge, og gå inn i noe ukjent og kanskje utrygt. Men i virkeligheten er det jo ikke verre enn når andre dager ellers i året skifter. Men litt skummelt likevel. Glad jeg ikke har det helt sånn i år. Håper du kommer deg trygt over terskelen! :)

Dette er mitt 3.år som deprimert. Det skremmer meg at jeg ikke blir bedre/finner rett medisinering. Takk for det!

Anonymkode: d65d6...541

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...