Gå til innhold

Avslutter året med avvisning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror folk fra ukraina og palestina vil si seg litt uenig i det gitt. Du kan også ta en runde på kreftavdelinger landet rundt å høre om noen der synes det er verre å bli avvist eller å ha kreft. kanskje ta deg en runde å høre med de hjemløse i byen og.

Anonymkode: 12471...990

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror folk fra ukraina og palestina vil si seg litt uenig i det gitt. Du kan også ta en runde på kreftavdelinger landet rundt å høre om noen der synes det er verre å bli avvist eller å ha kreft. kanskje ta deg en runde å høre med de hjemløse i byen og.

Unødvendig svar. 

Anonymkode: a19f9...e93

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Unødvendig svar. 

Nei, faktisk ikke når det blir hevdet at det å bli avvist er det vondeste som finnes. Da er det greit å sette ting litt i perspektiv. Alle fatter at det å bli avvist er vondt, det kan likevel ikke sammenlignes med veldig mye annet. 

Annonse

AnonymBruker

Jeg skjønner heller ikke poenget med å skrive så kort tråd uten noe info. 

Er det kjæresten du er avvist fra? Isåfall så skal du være glad du i det minste har kjæreste. Noen folk blir mislikt av absolutt alle og har ingen. 

Anonymkode: 4ada4...ecc

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner heller ikke poenget med å skrive så kort tråd uten noe info. 

Er det kjæresten du er avvist fra? Isåfall så skal du være glad du i det minste har kjæreste. Noen folk blir mislikt av absolutt alle og har ingen. 

Noen folk...? 

AnonymBruker

Den eneste det virkelig smerter meg å bli avvist av er meg selv. Etter at jeg lærte meg å alltid backe meg selv så spiller det faktisk ikke noen rolle for meg hva folk måtte tenke eller mene om meg ute i verden. Jeg har familien min og jeg er min egen beste venn.

Hvis det er en veldig viktig person for deg så er det selvsagt noe annet, men man må jo spørre seg om det er rette personen for en isåfall.

Anonymkode: d1b1b...d7b

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Faen ta. Må gå an føle på vonde følelser uten at noen skal komme med sånn «Det er krig i verden barn i Afrika sulter « greier 

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden):

Faen ta. Må gå an føle på vonde følelser uten at noen skal komme med sånn «Det er krig i verden barn i Afrika sulter « greier 

Man kan føle hva man vil, men at "det ikke fins noe vondere enn å bli avvist" det stemmer ikke. 

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man kan føle hva man vil, men at "det ikke fins noe vondere enn å bli avvist" det stemmer ikke. 

Vel… under krig hadde man i det minste hatt reell angst. Målet ville vært rett foran nesen.. å overleve… i stedet for tankene som kun spinner i hodet og aldri slutter. Men nå ønsker jeg likevel ikke krig/fattigdom/hjemløse såklart.

Endret av UtakknemligDiva
Eva Sofie
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det gjør så vondt.  
Det finnes ikke noe som er vondere enn det.

Godt nyttår. 

Anonymkode: 14385...ab9

Min umiddelbare tanke da jeg leste innlegget ditt, var om du reelt sett ble avvist eller er det mer en følelse av avvisning som du sitter med.

Uansett - siden det har vært nyttårsaften og vi nå har et ubrukt og nytt år fremfor oss: Du kan selv velge hvordan du vil reagere på avvisningen.

Jeg ønsker deg også et riktig godtt nytt år!

Annonse

Trinity80
Eva Sofie skrev (7 timer siden):

Min umiddelbare tanke da jeg leste innlegget ditt, var om du reelt sett ble avvist eller er det mer en følelse av avvisning som du sitter med.

Uansett - siden det har vært nyttårsaften og vi nå har et ubrukt og nytt år fremfor oss: Du kan selv velge hvordan du vil reagere på avvisningen.

Jeg ønsker deg også et riktig godtt nytt år!

Veldig fint sagt.

Og videre, la oss si at man blir ordentlig avvist. Men det er litt dårlig holdning å tenke at ‘det er det verste som kan skje’ eller at ‘det finnes ikke noe vondere enn det’.

En ting er å kunne velge hvordan man reagerer på ting, en annen ting er å overdrive så ekstremt på tanker og følelser. 

Mange opplever verden og deres eget følelsesliv så ekstremt. Resiliens er en allright ting å jobbe med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...