Gå til innhold

Innleggelse for depresjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har du snakka i 15 min med en lege mener de at du ikke trenger med tid med legen. Jeg har gått ukentlig til dps-lege i et år for å fikse medisiner som fastlege ikke kan ordne 

Anonymkode: 3b946...f7b

Hvis du fortsatt trenger å gå til dps for å fikse medisiner etter 1år med ukentlige timer så kan det ikke være så bra psykiater du går til. Kanskje det er best med fastlegen likevel😅

Anonymkode: f8470...1f3

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du snakka i 15 min med en lege mener de at du ikke trenger med tid med legen. Jeg har gått ukentlig til dps-lege i et år for å fikse medisiner som fastlege ikke kan ordne 

Det mener de absolutt ikke nei.

Anonymkode: 15e77...124

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvis du fortsatt trenger å gå til dps for å fikse medisiner etter 1år med ukentlige timer så kan det ikke være så bra psykiater du går til. Kanskje det er best med fastlegen likevel😅

Er du høykompetent på dette området?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fastlegen kan ikke en dritt om min diagnose og ulike medisiner som behøver tid på å virke. Sykdommen krever også ulike Medisinkombinasjoner etter ulike faser. Et år i medikamentell behandling er ikke mye i mitt tilfelle. Du bør imidlertid kanskje vurdere dps for behandling av forsommer og kunnskapsløshet. Da holder det med psykolog 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

For meg i såfall. Ble lagt inn på dagen, da jeg var hos akutteamet.

Anonymkode: c0ff7...36c

Tenker jo det at når man har vært syk over tid og det kun forverres at man burde få en litt lengre innleggelse for å komme seg i en retning! 

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan man ikke legges inn på bakgrunn av lidelsestrykk/varighet?

Helsevesenet må jo vurdere at det er av en viss alvorlighet. Subjektivt lidelsestrykk er ikke nødvendigvis det samme som at fagfolkene vurderer at innleggelse er det beste. 

Så det må du ta med din behandler. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...