Gå til innhold

Mer og mer apatisk og tom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vanlig å bli apatisk og Tom av både depresjonen og av antidepressiva så er ikke godt å si. Var du ikke det før du begynte? 

Anonymkode: 028f3...d56

Nei tror ikke det. Ikke så ille hvertfall

Anonymkode: 77b39...cb1

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vanlig å bli apatisk og Tom av både depresjonen og av antidepressiva så er ikke godt å si. Var du ikke det før du begynte? 

Å være sånn her er veldig deprimerende så om man blir slik av AD har det jo ikke noe for seg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ble slik av cipralex, men ikke av brintelix eller remeron.

Er ikke slik de skal virke, så til legen din så finner dere en annen.

Anonymkode: b568f...cb2

Ja må nok det. Det er jo en veldig mye verre depresjon nå.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva med en slags personlighetsendring/tap av følelser? Er det i samme gate?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det kan jo hende det er selve depresjonen som gjør deg slik?

Anonymkode: 377a9...755

Ja det kan hende. Derfor jeg spurte om det kan være bivrikninger eller om det heller skyldes ikke virkning.. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvis det er vanlig ved depresjon da🤷‍♀️ 

Uansett litt merkelig at det blir mer og mer slik

Apati og tomhet er vanlig ved depresjon, ja. Det kan jo hende du blir dårligere?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Apati og tomhet er vanlig ved depresjon, ja. Det kan jo hende du blir dårligere?

Ja men er ikke det rart når jeg går på AD? 
vet jo at en del sånt kan være vanlig «effekt» av AD, men for min del så gjør jo det meg bare verre isåfall- blir jo deprimert av å være flat og rar og ikke meg selv. Så det er jo litt vanskelig å si

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja men er ikke det rart når jeg går på AD? 
vet jo at en del sånt kan være vanlig «effekt» av AD, men for min del så gjør jo det meg bare verre isåfall- blir jo deprimert av å være flat og rar og ikke meg selv. Så det er jo litt vanskelig å si

Vet ikke om det gir mening men jeg er blitt både flat og mindre følsom av AD. Synes det er deilig og en annen tomhet enn før medisinering. Det er på en måte ønsket effekt, eller? Men alle opplever den ulikt. Å være suicidal og komme i en slik tilstand er ikke bra. Men hvis man bare gir f så er det fint.

Er ubehaget at du føler deg annerledes? Mangler du kontroll over noe? 

Annonse

AnonymBruker
Krøll47 skrev (9 timer siden):

Vet ikke om det gir mening men jeg er blitt både flat og mindre følsom av AD. Synes det er deilig og en annen tomhet enn før medisinering. Det er på en måte ønsket effekt, eller? Men alle opplever den ulikt. Å være suicidal og komme i en slik tilstand er ikke bra. Men hvis man bare gir f så er det fint.

Er ubehaget at du føler deg annerledes? Mangler du kontroll over noe? 

Jeg føler meg ekstremt dårlig og rar. Desperat fortvilt langt nede og har ikke noe følelser for noe annet. Ingen gode følelser. Så ikke ønsker effekt håper jeg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg føler meg ekstremt dårlig og rar. Desperat fortvilt langt nede og har ikke noe følelser for noe annet. Ingen gode følelser. Så ikke ønsker effekt håper jeg

Jeg har begynt på AD igjen nå og for meg gir det et følelsesmessig skjold. Det tar vekk fortvilelsen og desperasjonen, men uten at jeg blir helt flat og robotaktig. Har begynt å kjenne på små tilløp til glede og håp igjen. Hvis du bare føler deg fæl og rar, høres det ikke ut som du har truffet blink med medisineringen ennå. 

AnonymBruker
Sokk skrev (6 minutter siden):

Jeg har begynt på AD igjen nå og for meg gir det et følelsesmessig skjold. Det tar vekk fortvilelsen og desperasjonen, men uten at jeg blir helt flat og robotaktig. Har begynt å kjenne på små tilløp til glede og håp igjen. Hvis du bare føler deg fæl og rar, høres det ikke ut som du har truffet blink med medisineringen ennå. 

Ja nei da har jeg nok ikke det dessverre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...