Gå til innhold

Hva slags utdanning må man ha for å være admin her?


Everybody

Anbefalte innlegg

Everybody

Hva slags utdanning må man ha for å rydde tråder? Jobber dere med dette på fulltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet en tidligere var journalist ihvertfall. Tror ikke det trengs en spesiell utdannelse, bare uendelig med tålmodighet og evne til å være objektiv. Det gjelder admin da, og ikke moderatorer siden de i høy grad må samarbeide og er ulønnet på forum som dette, KG, diskusjon.no og noen barn og foreldre- forum. 

Dette er ihvertfall info som er gitt tidligere. 

Anonymkode: d3e46...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som AnonymBruker sier, det er ingen egen utdanning for dette. Er man moderator er det frivillig, og jeg er ansatt i Egmont som forumansvarlig. Da har jeg ansvar for forumene våre, samt en del andre områder, så modereringsbiten på forum er en veldig liten del av stillingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (14 minutter siden):

Hva er årslønnen din @Admin?

Hvorfor spør du?

Anonymkode: ec6b0...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Er det god butikk å drive forum? Er det mest annonser dere tjener penger på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (15 timer siden):

Hva er årslønnen din @Admin?

En helt gjennomsnittlig lønn for den type stilling jeg har vil jeg si.

Everybody skrev (14 timer siden):

Er det god butikk å drive forum? Er det mest annonser dere tjener penger på?

Dette er utenfor min kunnskap. Jeg er forumansvarlig og holder styr på forumene. Når det gjelder annonser, inntekter, drift o.s.v. så er det helt andre avdelinger i Egmont som er ansvarlig for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...