Gå til innhold

Personlighetsendring av depresjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt på bunnen av depresjonen er jeg ingen. Ingenting betyr noe, jeg vil ingenting. Alt i tilværelsen byr meg imot. Jeg vil at dagen skal være over, men jeg vil ikke at det skal bli neste dag. Jeg vil bare vekk. Du må bare forsøke å minne deg selv på at det går over. For det gjør det. Selv om jeg heller ikke tror på det selv når det står på 😊

AnonymBruker
Sokk skrev (1 minutt siden):

Helt på bunnen av depresjonen er jeg ingen. Ingenting betyr noe, jeg vil ingenting. Alt i tilværelsen byr meg imot. Jeg vil at dagen skal være over, men jeg vil ikke at det skal bli neste dag. Jeg vil bare vekk. Du må bare forsøke å minne deg selv på at det går over. For det gjør det. Selv om jeg heller ikke tror på det selv når det står på 😊

Gjenkjennbart. Jeg merker også at jeg ikke klarer forholde meg til folk- er ikke meg i møte med andre. Blir bare desperat panisk og irritabel og klarer ikke fokusere på noe/noen.

men ja hele personligjeten er borte!

Anonymkode: acc58...553

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gjenkjennbart. Jeg merker også at jeg ikke klarer forholde meg til folk- er ikke meg i møte med andre. Blir bare desperat panisk og irritabel og klarer ikke fokusere på noe/noen.

men ja hele personligjeten er borte!

Anonymkode: acc58...553

Kjenner meg også igjen i dette. Det går over! Det er ikke en evigvarende tilstand. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...