Gå til innhold

Tror jeg plutselig har fått angst? Og hva kan jeg gjøre med det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ligger i senga nå og hører på musikk og surrer rundt på nettet, til vanlig er jeg helt avslappet i denne situasjonen men akkurat nå så kjenner jeg veldig engstelig. Symptomene jeg har er at jeg kjenner meg veldig nervøs, kvalme, urolig i magen følelse, litt sånn utenfor meg selv... Kan det være jeg plutselig har fått angst? Bare sånn generell angst som ikke er knyttet til noe? For der er ingenting spesielt jeg tenker på eller gruer meg til.... Og hva gjør jeg med det?

Anonymkode: 4a550...467

Fortsetter under...

AnonymBruker

dette  er helt vanlige symptomer på angst, man trenger ikke være redd eller urolig for noe spesielt og konkret. Gå deg en tur, hold på faste rutiner, plei vennskap og skaff deg for all del noe å gjøre i hverdagen uansett hva det er. 

Anonymkode: 55212...600

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

dette  er helt vanlige symptomer på angst, man trenger ikke være redd eller urolig for noe spesielt og konkret. Gå deg en tur, hold på faste rutiner, plei vennskap og skaff deg for all del noe å gjøre i hverdagen uansett hva det er. 

Oki. Da vet jeg at det er angst i det minste. Men kan det være noe annet også? Noe fysisk galt med meg? Tenker siden det kom så plutselig? Jeg er 29 år og har aldri slitt med angst før. Har så klart kjent på angst-følelser før men det har alltid vært i forbindelse med noe jeg har gruet meg til og lignende. Ble litt bekymret nå. Ellers gode råd du gir, takke for det.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg sliter fortsatt, er det noe jeg kan gjøre med det?

Angst går vel sjelden over på 20 sekunder.... ha tålmodighet. Gjør noe hyggelig for deg selv, gå på kino med venner hvis du liker det, gå på cafe, eller inviter en kompis til deg. Avled deg selv fremfor å sitte å kjenne og føle på angsten hele tiden :) 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...