Gå til innhold

Alt for opphengt i å sjekke 'logg over bruk' på helsenorge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke den du siterer, men jeg ville bare si at jeg håper ikke det for jeg har oppdatert for å se sikkert 20 ganger bare i dag... 

Anonymkode: cbcc5...6de

Jeg gjør det samme med pasientjournal på Helse-Norge når jeg venter på at psyk skal legge ut journal. Om hun merker det går det fint

Anonymkode: dd032...6e9

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør det samme med pasientjournal på Helse-Norge når jeg venter på at psyk skal legge ut journal. Om hun merker det går det fint

Ja, jeg håper på at han ikke sjekker det. Hehe.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De for beskjed hvis noe er endret. Da leser så klart 

Anonymkode: d8a62...a63

Hva mener du med at de får beskjed om at noe er endret? Jeg endrer jo ingenting når jeg bare går inn og ser?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med at de får beskjed om at noe er endret? Jeg endrer jo ingenting når jeg bare går inn og ser?

Noe er skrevet i den. Da får de beskjed. Går de inn oftere så ser de jo ikke mer enn hva som står skrevet, kun dunsom vet når du er på helsenorge. Mest sannsynlig bare glemt og må lese seg opp.

AnonymBruker

Noe er skrevet i den. Da får de beskjed. Går de inn oftere så ser de jo ikke mer enn hva som står skrevet, kun dunsom vet når du er på helsenorge. Mest sannsynlig bare glemt og må lese seg opp.

Skjønner ikke helt hva du mener?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det gjør de ikke. 

Skjønner ikke helt hva du mener?

Legen får beskjed hvis noe nytt er skrevet i din kjernejournal. Da går legen inn å sjekker. Om du har tittet i din eller hvem som har sett i den, vil de aldri kunne få vite, så fremst du ikke sier det til de.

Leser legen oftere, er det vel fordi hen har glemt hva som står. De har endel pasienter og kan umulig huske alt om 1 pasient.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er ikke den du siterer, men jeg ville bare si at jeg håper ikke det for jeg har oppdatert for å se sikkert 20 ganger bare i dag... 

Bokstavelig talt? 

Anonymkode: 11682...eeb

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mener du den siden der loggen over hvem som er innom journalen din er eller den siden der de legger ut dokumentene? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det gjør de ikke. 

Legen får beskjed hvis noe nytt er skrevet i din kjernejournal. Da går legen inn å sjekker. Om du har tittet i din eller hvem som har sett i den, vil de aldri kunne få vite, så fremst du ikke sier det til de.

Leser legen oftere, er det vel fordi hen har glemt hva som står. De har endel pasienter og kan umulig huske alt om 1 pasient.

Ok, da skjønner jeg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mener du den siden der loggen over hvem som er innom journalen din er eller den siden der de legger ut dokumentene? 

Nei, loggen over hvem som ser i reseptformidler og kjernejournal. Jeg har ikke tilgang til vanlig journal på helsenorge.

Annonse

AnonymBruker
ISW skrev (7 timer siden):

Du kan tenke litt over følgende:

Jeg var ikke engang klar over at det finnes en slik logg, men jeg lever fortsatt og har god livskvalitet. Hvordan greier jeg det?

Hint: Jeg bryr meg cirka like lite som jeg bryr meg om journalen fra bilverkstedet mitt. Det er et arbeidsverktøy for de som jobber med slikt.

Her i huset hadde mannen fått hetta om han ikke hadde hatt kontroll på biljournalen. Absolutt alt som skjer med bilene og mulige feil skal han ha papirer på. 😅

Anonymkode: 075f9...269

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...