Gå til innhold

Hvor ofte har du poliklinisk time på DPS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

3 måneder siden sist time. Og timen før det igjen var også noen måneder i mellom. Dessverre. Tenker på å avslutte pga det.

Anonymkode: 01620...d0c

Hva er begrunnelsen du får av behandler for den lange ventetiden mellom hver time?

Anonymkode: 2cea9...85c

Annonse

AnonymBruker

Jeg har stort sett hver uke det meste av året, men i perioder kan det gå 3-6 uker uten behandling, ettersom min behandler brukes til rettsakkyndig, foredrag, undervisning og er engasjert i noen internasjonale verv e.l. tror jeg...

I starten, da jeg trengte mer støtte/oppfølgning, kunne vi ha noe digitale timer mens han var på lengre reiser, men nå går det bra.

E.S.

Anonymkode: 2f740...c1e

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere som har en gang i uken eller oftere går dere i noe spesiell terapi eller er det bare vanlige støttesamtaler der dere tar opp hva som helst? 

Anonymkode: d2cf3...7a3

For min del har det vært ganske strukturerte timer fra behandlers side, men ingen spesiell type terapi tror jeg. Da jeg startet var jeg veldig dårlig, og jeg tror noe av grunnen til at jeg har fått gå så ofte også var for å holde meg "igang" og hindre innleggelser. 

Anonymkode: b68de...5dc

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere som har en gang i uken eller oftere går dere i noe spesiell terapi eller er det bare vanlige støttesamtaler der dere tar opp hva som helst? 

Anonymkode: d2cf3...7a3

Dessverre opplevde jeg det mest som støttesamtaler. Kjemien var ikke der og behandler var tafatt. Det gikk i "hvordan har det gått siden sist" og jeg følte ikke vi jobbet mot noe mål. Jeg valgte å avslutte etter ett år. Jeg gikk en gang i uken bortsett fra når jeg var innlagt da. Behandler jeg hadde på sengepost var mye bedre for meg. Selv om det var ting som burde vært gjort annerledes der også. 

AnonymBruker
Glitter skrev (50 minutter siden):

Dessverre opplevde jeg det mest som støttesamtaler. Kjemien var ikke der og behandler var tafatt. Det gikk i "hvordan har det gått siden sist" og jeg følte ikke vi jobbet mot noe mål. Jeg valgte å avslutte etter ett år. Jeg gikk en gang i uken bortsett fra når jeg var innlagt da. Behandler jeg hadde på sengepost var mye bedre for meg. Selv om det var ting som burde vært gjort annerledes der også. 

Tok du opp med behandler at du følte dere ikke jobbet mot noe mål og at du ønsket endre dette da? Hjalp det ikke så fall?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tok du opp med behandler at du følte dere ikke jobbet mot noe mål og at du ønsket endre dette da? Hjalp det ikke så fall?

Jeg sa noe om at jeg følte vi ikke kom noen særlig vei, og luftet om jeg kanskje hadde passet bedre med en annen behandler. Da sa hun noe om at hun trodde hun ikke hadde kompetanse til å hjelpe meg, men at det trodde hun ikke noen andre på DPS hadde heller. Endte med at jeg ble avsluttet. 

Jeg tviler på at jeg var så unik at ingen på hele DPS hadde kompetanse, men det var nå så. 

Som substitutt har jeg hatt telefonsamtaler med behandler på sengepost i mellom innleggelser. 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg sa noe om at jeg følte vi ikke kom noen særlig vei, og luftet om jeg kanskje hadde passet bedre med en annen behandler. Da sa hun noe om at hun trodde hun ikke hadde kompetanse til å hjelpe meg, men at det trodde hun ikke noen andre på DPS hadde heller. Endte med at jeg ble avsluttet. 

Jeg tviler på at jeg var så unik at ingen på hele DPS hadde kompetanse, men det var nå så. 

Som substitutt har jeg hatt telefonsamtaler med behandler på sengepost i mellom innleggelser. 

Oj, litt av en beskjed å få. Jeg tviler egentlig også på det, høres heller ut som en dårlig unnskyldning fra hennes side? Men godt du har fått ha telefonsamtaler med din behandler på sengepost da, det er jo i det minste bedre enn ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...