Gå til innhold

Kunne du tenke deg å jobbe som erfaringskonsulent innen psykiatri? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

De tjener godt under 500.000kr i året på full stilling. Det skal det mye til å gidde som voksen om du er vant med adekvat lønn. Om du er ufør så orker man vel ikke 100% jobb og da tjener man enda mindre 

Anonymkode: 6a04e...8b8

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

De tjener godt under 500.000kr i året på full stilling. Det skal det mye til å gidde som voksen om du er vant med adekvat lønn. Om du er ufør så orker man vel ikke 100% jobb og da tjener man enda mindre 

Jeg skjønner da at lønna ikke er grunnen til at man tar en slik jobb, men den må da oppleves som en veldig givende jobb da?

Anonymkode: c6d74...f48

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Ikke noe med lønna å gjøre. Men har merket jeg kanskje har en litt for positiv innstilling til det meste, at det hadde nok ikke fungert.

Anonymkode: 777bb...989

Jeg skjønner.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva gjør en erfaringskonsulent?

Anonymkode: 3da5d...a42

Står greit forklart her: https://sykepleien.no/2019/02/torre-vaere-naer-er-ogsa-profesjonelt

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne du tenke deg å jobbe som erfaringskonsulent innen psykiatri? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Nei, vil ikke ønske å ha som hovedidentitet (tidligere) pasient/bruker. Og hadde jeg vært pasient, hadde jeg ikke ønsket å snakke med en såkalt erfaringskonsulent, vil heller snakke med folk som har en faglig bakgrunn for å kunne bidra. 

Anonymkode: ddaa0...81f

AnonymBruker

Er ikke 500 000 ganske bra da? Jeg har litt over, med full utdannelse og kontorjobb i privat bedrift. Tjener så jeg klarer meg og vel så det. Har ikke tenkt at den er elendig, i alle fall. 

Anonymkode: 38d63...01e

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, vil ikke ønske å ha som hovedidentitet (tidligere) pasient/bruker. Og hadde jeg vært pasient, hadde jeg ikke ønsket å snakke med en såkalt erfaringskonsulent, vil heller snakke med folk som har en faglig bakgrunn for å kunne bidra. 

Anonymkode: ddaa0...81f

Det skjønner jeg godt egentlig. Det første du skriver om å ikke ønsket å ha pasient som hovedidentitet. Selv kunne jeg gjerne tenke meg å snakke med en erfaringskonsulent, men de har dessverre ikke tilbudet i byen jeg bor i.

Annonse

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er ikke 500 000 ganske bra da? Jeg har litt over, med full utdannelse og kontorjobb i privat bedrift. Tjener så jeg klarer meg og vel så det. Har ikke tenkt at den er elendig, i alle fall. 

Jeg tjener litt over 700.000 i dag i full jobb og ville ikke intensjon byttet jobb til en jobb hvor jeg tjener 460.000kr for samme arbeidsmengde. 

AnonymBruker

Jeg tjener litt over 700.000 i dag i full jobb og ville ikke intensjon byttet jobb til en jobb hvor jeg tjener 460.000kr for samme arbeidsmengde. 

Det skjønner jeg at du ikke gidder. Jeg bare stusset på at du skriver adekvat. 700 000 er mye, langt over adekvat i mitt hode. 

AnonymBruker

Det skjønner jeg at du ikke gidder. Jeg bare stusset på at du skriver adekvat. 700 000 er mye, langt over adekvat i mitt hode. 

700.000 er bittelitt over snittet i Norge. 460.000 er veldig lavt, vanskelig å forsørge seg selv på en sånn inntekt om man har barn og lån osv 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...