Gå til innhold

Hvilken avtale har du med behandler i psykiatrien om kontakt mellom timene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ingen ordning om kontakt mellom timene. Kan sende melding med info som vi snakker om timen etter, men ingen behandlingskontakt mellom timer. Jeg tenker og det er mest ryddig, kan lett bli for flytende roller og uheldig mønster om det åpnes for kontakt utenom.

Anonymkode: 69ee5...e70

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ingen ordning om kontakt mellom timene. Kan sende melding med info som vi snakker om timen etter, men ingen behandlingskontakt mellom timer. Jeg tenker og det er mest ryddig, kan lett bli for flytende roller og uheldig mønster om det åpnes for kontakt utenom.

På hvilken måte flytende roller og hvilket uheldig mønster da? Hadde vært fint om du kunne utdypet litt det.

Anonymkode: b8b13...f44

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

På hvilken måte flytende roller og hvilket uheldig mønster da? Hadde vært fint om du kunne utdypet litt det.

Anonymkode: b8b13...f44

Om behandler blir personen jeg skulle ta kontakt med i kriser lærer jeg å Lene meg på behandler istedenfor å trene meg opp til å klare meg selv og takle vanskelige situasjoner. Behandler går da inn i en annen rolle, for meg, enn om vi kun har kontakt når vi har avtalt timer. For meg ville det blitt et uheldig mønster. Behandler er og opptatt av rammene rundt behandlingen, og jeg klarer ikke se for meg at hun hadde gått med på ekstra kontakt.

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ring bed forverring. Ikke noe annet 

Anonymkode: 0d9ad...bf4

Jeg har avtale om å ta kontakt ved ev. forverring, primært på dagtid. Men personlig er terskelen svært høy for å få til det...

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (2 minutter siden):

Jeg har avtale om å ta kontakt ved ev. forverring, primært på dagtid. Men personlig er terskelen svært høy for å få til det...

Kveldstid er vel ikke et alternativ da vi jo ikke har privat -nummer til behandler?

Anonymkode: 64736...8b2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...