Gå til innhold

Utrolig "kjør" her for tida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også merket at det ofte stilles 2-3 spørsmål om samme tema, bare med små variasjoner. 

Noen nevner at man kanskje starter flere spørsmål om det samme fordi man ønsker svar, men som andre er inne på tror jeg det får motsatt effekt.

Noen ganger får man flere svar også, men fortsetter å stille tilsvarende spørsmål. Jeg tror ikke man får andre svar enn man allerede har fått av å stille samme spørsmål mange ganger.

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 time siden):

Jeg har også merket at det ofte stilles 2-3 spørsmål om samme tema, bare med små variasjoner. 

Noen nevner at man kanskje starter flere spørsmål om det samme fordi man ønsker svar, men som andre er inne på tror jeg det får motsatt effekt.

Noen ganger får man flere svar også, men fortsetter å stille tilsvarende spørsmål. Jeg tror ikke man får andre svar enn man allerede har fått av å stille samme spørsmål mange ganger.

Det er en bruker som spør vanvittig mye om lignende tema, alt som kan spørres om rundt hver lille ting hun opplever i møte med psykiatrien.

Anonymkode: 70ad7...4ab

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er en bruker som spør vanvittig mye om lignende tema, alt som kan spørres om rundt hver lille ting hun opplever i møte med psykiatrien.

Anonymkode: 70ad7...4ab

Jeg tror det er flere. Har opplevd at andre anonyme også spør om lignende ting jeg har spurt om

Anonymkode: 8ac75...dde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...