AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 Skrevet 6. januar 2024 Jeg blir 30 i år, har ingen kjæreste nå men har likevel plutselig fått dette store ønsket om å få barn. Er det rart? Og hva kommer det av? Er det bare alderen kanskje? Tidligere har jeg ikke viet så mye tanker akkurat det til det å få barn det har vært mer noe i fremtiden som jeg ikke har tenkt så mye over liksom. Anonymkode: af743...a8c 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6. januar 2024 Skrevet 6. januar 2024 Synes du selv det er rart? Har du noen egne tanker om hvorfor det skjer akkurat nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 Skrevet 6. januar 2024 psykedeliker skrev (Akkurat nå): Synes du selv det er rart? Har du noen egne tanker om hvorfor det skjer akkurat nå? Ja, jeg synes det er litt rart. Å gå fra å "ikke bry seg noe særlig om barn" til dette veldig intense ønsket om å få egne barn. Jeg har egentlig ingen tanker om hvorfor det skjer akkurat nå annet enn alderen som jeg har nevnt. Anonymkode: af743...a8c 0 Siter
Everybody Skrevet 7. januar 2024 Skrevet 7. januar 2024 Hvis du er kvinne begynner det jo å tikke litt. Sånn 35 år er peak for kvinner. Er jo menneskelig å få lyst på barn og formere seg, det er noe mange opplever, men ikke alle. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 Skrevet 7. januar 2024 Everybody skrev (11 timer siden): Hvis du er kvinne begynner det jo å tikke litt. Sånn 35 år er peak for kvinner. Er jo menneskelig å få lyst på barn og formere seg, det er noe mange opplever, men ikke alle. Ja, du har nok rett i det. Det var vel i utgangspunktet det jeg tenkte også. Jeg bare følte det var litt ekstra rart å gå fra å ikke bry seg særlig til ett slikt intenst ønske? Eller er det sånn det er for mange bare? Anonymkode: af743...a8c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.