Gå til innhold

Hva er det som hjelper deg når du er innlagt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trygge rammer. Det lille rommet gir en trygghet. Når jeg får den tryggheten etter noen dager så blir alt lettere.

Hadde det ikke vært for familie, så ville jeg bodd i det lille hvite rommet mer eget bad🙂

Anonymkode: deebd...d08

Vet ikke helt. Det hjelper å bli skjermet fra verden, få folk rundt seg, rutiner, samtaler, pause og trygghet. Restitusjon. 

Klarer stort sett å sørge for det selv akkurat nå. Er kun russug som virkelig plager meg. Men det er innimellom så vanskelig at jeg ønsker meg til hula på sykehuset. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Trygge rammer. Det lille rommet gir en trygghet. Når jeg får den tryggheten etter noen dager så blir alt lettere.

Hadde det ikke vært for familie, så ville jeg bodd i det lille hvite rommet mer eget bad🙂

Hva menes med trygge rammer? 

Anonymkode: d1312...1f6

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva menes med trygge rammer? 

Samme skjer hver dag. Men er rommet som jeg føler meg trygg i. Der kan jeg bare få være til, ingen krav om det ene eller det andre inne på rommet.

AnonymBruker
Glitter skrev (26 minutter siden):

Det hjelper å bli skjermet fra verden, få folk rundt seg, rutiner, samtaler, pause og trygghet. Restitusjon. 

Jeg kan bare signere på dette. Er akkurat slik jeg føler det også!

Anonymkode: cb579...b68

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Samme skjer hver dag. Men er rommet som jeg føler meg trygg i. Der kan jeg bare få være til, ingen krav om det ene eller det andre inne på rommet.

Man kan jo gjøre det samme hver dag hjemme å? Og har du barn siden du har så mye krav på deg? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man kan jo gjøre det samme hver dag hjemme å? Og har du barn siden du har så mye krav på deg? 

Voksne barn, null krav hjemme som jeg ikke setter meg selv. 

Nei, jeg finner ikke den tryggheten hjemme som på det rommet. Hjemme har man mer enn et lite rom å forholde seg til. Jeg har en mann, katt og hus. De krever ikke noe. Men man vil skjerme andre fra hvordan det i virkeligheten er. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Voksne barn, null krav hjemme som jeg ikke setter meg selv. 

Nei, jeg finner ikke den tryggheten hjemme som på det rommet. Hjemme har man mer enn et lite rom å forholde seg til. Jeg har en mann, katt og hus. De krever ikke noe. Men man vil skjerme andre fra hvordan det i virkeligheten er. 

Høres ut som et hotellopphold hadde vært like godt for deg da om det kun er skjerming fra familien du trenger. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høres ut som et hotellopphold hadde vært like godt for deg da om det kun er skjerming fra familien du trenger. 

Ja ikke sant. Når man  er alvorlig deprimert så er det hotell som passer.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Elsker familien min og vil absolutt ikke skjermen fra de.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner meg igjen i dette🙌 ts

Anonymkode: 39788...6e3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...