Gå til innhold

Hvor mye lar du EN dårlig dag ødelegge for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går videre. Men tar meg den dagen å sutre på. Lov å være negativ en dag i ny og ned

Anonymkode: aace0...d49

Bra! Jeg er lett en sånn person som kjører hele livet mitt rett i grøfta grunnet en dårlig dag eller hendelse. Er håpløs sånn sett. Har mye å lære.

Anonymkode: 1b6ec...372

Prøver å tenke jeg bare har en dårlig dag. Det er ikke lett da for som regel får jeg sterk økning av russug på de dagene og det er slitsomt å bale med. Altoppslukende er det. Men jeg prøver å avlede meg selv. 

Før reagerte jeg mer på dårlige dager kan man si. 

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Prøver å tenke jeg bare har en dårlig dag. Det er ikke lett da for som regel får jeg sterk økning av russug på de dagene og det er slitsomt å bale med. Altoppslukende er det. Men jeg prøver å avlede meg selv. 

Før reagerte jeg mer på dårlige dager kan man si. 

Hvordan reagerte du på dårlige dager før? Om du kan/vil utdype?

Jeg innfinner meg med det. Blir den for dårlig hvor "alt" går galt, så appelerer det til min sans for humor. 

Det forutsetter at det kun er en dårlig dag med dårlig humør, slitsomme tanker og hvor "alt" praktisk går feil. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Bra! Jeg er lett en sånn person som kjører hele livet mitt rett i grøfta grunnet en dårlig dag eller hendelse. Er håpløs sånn sett. Har mye å lære.

Man må nesten ha en positiv innstiling til livet. Man vil jo ha et best mulig et, så selvironi og det å innse at alt det oftest ordner seg. Siden du tross alt har hatt dårlige dager før og de forsvant.

Anonymkode: aace0...d49

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvordan reagerte du på dårlige dager før? Om du kan/vil utdype?

Tydde til rus, selvskading og noen ganger selvmordsforsøk, men da mer enn bare en dårlig dag da.

Noen år enda tilbake så reagerte jeg ved å svelge smerten. Ikke forholde meg til den. Lite omsorg ovenfor meg selv. 

Jeg får fortsatt sterk trang til å ty til rus. Innimellom trang til selvskading og andre destruktive strategier. Men jobber veldig hardt for å holde alt det på god avstand. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...