Gå til innhold

Hva er det verste du har hørt en psykiater eller psykolog si?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Trinity80 skrev (2 minutter siden):

‘Nå må du ikke manipulere psykologene mine da’ fra presidenten i psykologiforeningen 😆😆 Ler av det den dag i dag (tar ikke meg selv så høytidelig).

I hvilken sammenheng snakket du med presidenten i psykologforeningen? Ble litt nysgjerrig hehe.

Anonymkode: 86a04...e75

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I hvilken sammenheng snakket du med presidenten i psykologforeningen? Ble litt nysgjerrig hehe.

Det var i forbindelse med traumeforskning. De ønsket å plukke kandidater som fikk behandling av et team i en periode på ett år. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Det var i forbindelse med traumeforskning. De ønsket å plukke kandidater som fikk behandling av et team i en periode på ett år. 

Åja, det høres interessant ut. Jeg kunne tenke meg å bli med på forskningsprosjekt en gang, det virker interessant å bli intervjuet og få mer innsikt i seg selv på den måten. Men har aldri blitt tilbudt det, eller funnet noe som har passet meg, min problematikk og diagnoser foreløpig. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Du er mer ressurssterk enn meg" var det en psykolog som sa til meg. 

Anonymkode: 55c14...f97

Er ikke det positivt sagt da? Jeg må si jeg ikke ser det negative ved en slik uttalelse?

"Du har blitt tynn. Og du som vsr så fin i sommer"  😨 ( hadde vært der en gang før ferien, og dette var første og siste etter ) 

"Du får ta deg noe rødvin og ha sex " 😨😨

" Liker du å ha sex med andre?" 😨😨😨 ( første møte uten at jeg hadde nevnt noe i nærheten av sex ) 

" Du skulle bodd hos meg og kona mi du" 😨

" Du har så varmt blikk" 

Jeg stopper her. Det var litt fra forskjellige psykologer. Det er ikke rart jeg er dypt takknemlig for han jeg til slutt fikk, og som var normal. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

"Hvis du ikke hadde møtt meg her (akuttpsykiatrien), hadde du blitt forelsket i meg da?" Sa han til meg, når han visste hvor avhengig jeg hadde blitt av han. 😛

Såpass ja. Hva svarte du da?

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Såpass ja. Hva svarte du da?

Svarte ja. Han spurte jo fordi han visste. Vår relasjon ble en stor korridorsnakk på sykehuset. Ledelsen tok tilslutt tak og flyttet min tilhørlighet til en annen avdeling. Men jeg har aldri sagt til noen de tingene han sa til meg for å beskytte han. 

Trinity80
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Åja, det høres interessant ut. Jeg kunne tenke meg å bli med på forskningsprosjekt en gang, det virker interessant å bli intervjuet og få mer innsikt i seg selv på den måten. Men har aldri blitt tilbudt det, eller funnet noe som har passet meg, min problematikk og diagnoser foreløpig. 

Håper virkelig du får muligheten en gang🤞

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Svarte ja. Han spurte jo fordi han visste. Vår relasjon ble en stor korridorsnakk på sykehuset. Ledelsen tok tilslutt tak og flyttet min tilhørlighet til en annen avdeling. Men jeg har aldri sagt til noen de tingene han sa til meg for å beskytte han. 

Ojda. Det hørtes ikke helt bra ut egentlig? Skjønner godt du ønsker å beskytte han, spurte han deg selv om å ikke si noe?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ojda. Det hørtes ikke helt bra ut egentlig? Skjønner godt du ønsker å beskytte han, spurte han deg selv om å ikke si noe?

Nei han spurte meg ikke om det. Tror ikke han tenkte det var risiko for at jeg sa noe. 

Relasjonsbruddet med han var så tungt at jeg fikk diagnosen avhengig personlighetsforstyrrelse. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Nei han spurte meg ikke om det. Tror ikke han tenkte det var risiko for at jeg sa noe. 

Relasjonsbruddet med han var så tungt at jeg fikk diagnosen avhengig personlighetsforstyrrelse. 

Åja, jeg skjønner. Tror du det ville fått konsekvenser for han dersom du hadde sagt noe?

Det må ha vært heftig. Er det lenge siden dere brøyt kontakten?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja, jeg skjønner. Tror du det ville fått konsekvenser for han dersom du hadde sagt noe?

Det må ha vært heftig. Er det lenge siden dere brøyt kontakten?

Aner ikke. Tviler da han var overlege. 

Det var i 2017, men har hatt han som lege på somatisk sykehus etter det og vi hilser når vi treffes. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...