Gå til innhold

Kan det være jeg begynner å bli hypoman nå egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det. Det er liksom greit nok å være alene når ting går greit, da gjør det ikke så mye men når ting begynner å butte i mot så kan det bli virkelig tungt.

Åja. Ok. Koselig med hund da, det var vel slik at du skulle hente den snart? Blir veldig spennende, og ett stort steg i riktig retning! Har tenkt tanken på å få hund selv, men det blir ikke aktuelt ennå for min del.

Det savner jeg også... det er den beste følelsen som jeg finnes og som jeg noen sinne har kjent på noen gang. Men enig at det nok er bedre å trakte etter å være frisk. 

Anonymkode: 13b05...7e4

Ja jeg henter henne om 5 dager. Akkurat som da jeg satt høygravid og fikk kalde føtter så får jeg det nå. Men bare fordi jeg synes tanken på å ikke være innlagt i vanskelige perioder er rar fordi jeg er så vant til det. Men som du sier det er jo et steg i riktig retning. 

Det kan jo være et mål å ha der framme. :)

Ja det er den beste følelsen. Bedre enn alle rusmidler er det også. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Ja jeg henter henne om 5 dager. Akkurat som da jeg satt høygravid og fikk kalde føtter så får jeg det nå. Men bare fordi jeg synes tanken på å ikke være innlagt i vanskelige perioder er rar fordi jeg er så vant til det. Men som du sier det er jo et steg i riktig retning. 

Det kan jo være et mål å ha der framme. :)

Ja det er den beste følelsen. Bedre enn alle rusmidler er det også. 

Så spennende! Du må ha masse lykke til. Skjønner godt at du har kalde føtter, det er jo en stor omstilling. Men jeg tror det nok blir veldig bra for deg. Jeg gleder meg til å lese om hvordan det går videre med dere (deg og hunden).

Ja, det er ett veldig fint mål å ha der fremme.

Å? Virkelig? Det hadde jeg aldri trodd? Nå har jeg ingen erfaring med rusmidler annet enn alkohol da, det skal sies.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så spennende! Du må ha masse lykke til. Skjønner godt at du har kalde føtter, det er jo en stor omstilling. Men jeg tror det nok blir veldig bra for deg. Jeg gleder meg til å lese om hvordan det går videre med dere (deg og hunden).

Ja, det er ett veldig fint mål å ha der fremme.

Å? Virkelig? Det hadde jeg aldri trodd? Nå har jeg ingen erfaring med rusmidler annet enn alkohol da, det skal sies.

Takk. :)

Ja. I hvertfall mine sterke hypomanier så er den euforiske ugjennomtrengelige lykken bedre enn det jeg har prøvd av rusmidler, og jeg favoriserer den type rusmidler som gir energi, eufori osv. Men akkurat som ved rusmidler så varer jo ikke lykken ved hypomani. Det er jo også angst, sinne, urolighet, paranoia osv. Slik det utarter seg for meg. Men i starten er det bare glede. Hehe. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (49 minutter siden):

Takk. :)

Ja. I hvertfall mine sterke hypomanier så er den euforiske ugjennomtrengelige lykken bedre enn det jeg har prøvd av rusmidler, og jeg favoriserer den type rusmidler som gir energi, eufori osv. Men akkurat som ved rusmidler så varer jo ikke lykken ved hypomani. Det er jo også angst, sinne, urolighet, paranoia osv. Slik det utarter seg for meg. Men i starten er det bare glede. Hehe. 

Kan jeg spørre hvilke rusmidler du har forsøkt? Og hvilken av dem var mest lik følelsen ved hypomani? Spør bare ut av nysgjerrighet altså. Har absolutt ingen ønske om å forsøke selv... 

skogbrann
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg spørre hvilke rusmidler du har forsøkt? Og hvilken av dem var mest lik følelsen ved hypomani? Spør bare ut av nysgjerrighet altså. Har absolutt ingen ønske om å forsøke selv... 

Ikke den du spør, men det kan kanskje minne mest om en kombinasjon av speed/amfetamin og MDMA/ecstasy. Blir man skikkelig manisk er det kanskje et hint av LSD inne i bildet også. 

AnonymBruker
skogbrann skrev (16 timer siden):

Ikke den du spør, men det kan kanskje minne mest om en kombinasjon av speed/amfetamin og MDMA/ecstasy. Blir man skikkelig manisk er det kanskje et hint av LSD inne i bildet også. 

Ok. Takker for svar. Er det vanlig å kombinere rusmidler? Jeg trodde man liksom bare tok en om gangen?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...