Gå til innhold

Har du noen gang gått til en behandler i psykiatrien som var åpen om å slite psykisk selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt to behandlere som har slitt med depresjon. Hun ene (psykiater) sa at hun hadde også ett favoritt antidepressiva hun selv ville bruke dersom hun skulle bli syk. Synes det var litt morsomt. 

Anonymkode: fc4b4...737

Fortsetter under...

Gjest Krøll47

Hvilken AD var det? 

Det er åpenbart at minst to av mine tidligere behandlere slet med sitt. Er jo også en viss type folk som studerer psykologi 😛 Tror ikke det blir det samme med psykiatere. De var leger før de ble psykotanter og -onkler. 

AnonymBruker
Krøll47 skrev (5 minutter siden):

Hvilken AD var det? 

Det er åpenbart at minst to av mine tidligere behandlere slet med sitt. Er jo også en viss type folk som studerer psykologi 😛 Tror ikke det blir det samme med psykiatere. De var leger før de ble psykotanter og -onkler. 

Det var wellbutrin 🙂

Ja min tidligere psykiater som var overlege der jeg var lagt inn fortalte at da han ble skilt hadde han full score på MADRS også fortalte han hvordan han håndterte det. Han fortalte for å gi håp. 

AnonymBruker
Glitter skrev (32 minutter siden):

Ja min tidligere psykiater som var overlege der jeg var lagt inn fortalte at da han ble skilt hadde han full score på MADRS også fortalte han hvordan han håndterte det. Han fortalte for å gi håp. 

Det var jo veldig fint av han å fortelle i et håp om å gi håp da. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...