Gå til innhold

Hvorfor er det plutselig så mange folk på doktoronline psykiatri?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er søndag.

Anonymkode: 67b1f...232

Tror ikke det er grunnen. Jeg har vært her i mange år jeg har aldri opplevd så mye folk og aktivitet her

Anonymkode: b2c04...10b

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke det er grunnen. Jeg har vært her i mange år jeg har aldri opplevd så mye folk og aktivitet her

Kanskje forumet har blitt nevnt ett sted? Tenker da på f.eks ett annet forum, en nettavis eller andre steder så flere har fått vite om det?

Anonymkode: 1b4c9...509

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje forumet har blitt nevnt ett sted? Tenker da på f.eks ett annet forum, en nettavis eller andre steder så flere har fått vite om det?

kanskje det ja

Annonse

Det er ikke sikkert det er så mange flere som kan det gis inntrykk av. Det er mange nye tråder, men flere av dem har overlappende temaer. Det er derfor ikke usannsynlig at flere av dem har blitt startet av samme bruker.

AnonymBruker
Vhanja skrev (7 minutter siden):

Det er ikke sikkert det er så mange flere som kan det gis inntrykk av. Det er mange nye tråder, men flere av dem har overlappende temaer. Det er derfor ikke usannsynlig at flere av dem har blitt startet av samme bruker.

Jeg ser det samme. Men jeg har også opplevd selv tidligere at andre har opprettet tråder med samme tema som jeg selv har skrevet om. Jeg regner da med at de har lest min tråd for så å ha blitt inspirert (om en kan kalle det det) og fått egne tanker og refleksjoner rundt samme tema og har da hatt ett ønske om å opprette en egen tråd som omhandler det samme?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ser det samme. Men jeg har også opplevd selv tidligere at andre har opprettet tråder med samme tema som jeg selv har skrevet om. Jeg regner da med at de har lest min tråd for så å ha blitt inspirert (om en kan kalle det det) og fått egne tanker og refleksjoner rundt samme tema og har da hatt ett ønske om å opprette en egen tråd som omhandler det samme?

Samme her😊 og ser også mange andre anonyme tråder om helt andre temaer også, som ikke er mine tråder. Så er flere.

Anonymkode: 7cd43...a80

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her😊 og ser også mange andre anonyme tråder om helt andre temaer også, som ikke er mine tråder. Så er flere.

Anonymkode: 7cd43...a80

Ja, jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig her inne? Det har skjedd meg også, at jeg har lest noen andres tråd også fått egne spørsmål rundt det samme, men da jeg ikke ønsker å ta over og/eller avspore TS sin tråd så oppretter jeg en egen. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Virker som det er 2-3 stykken som lager tråder. Om samme tema, omatt og omatt, og slik går nu dagen.

Anonymkode: 8abbd...281

Også har vi de (altså du) som trykker deg inn på doktoronline og trykker deg inn på de samme titlene og trådene omsatt og omatt

Anonymkode: a9f09...e94

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Også har vi de (altså du) som trykker deg inn på doktoronline og trykker deg inn på de samme titlene og trådene omsatt og omatt

Anonymkode: a9f09...e94

Følte du deg truffet?

Jeg svarte på generell basis, pekte ikke ut akkurat deg. Så at du måtte peke ut meg, tja..

Anonymkode: 8abbd...281

Trinity80

Mange Anonyme vil jeg heller si. Det er mange som har holdt koken i åresvis her, og det er supert. Mange med masse erfaring. Synes det er hyggelig å bli småkjent med folks bakgrunn, og fortelle om min egen bakgrunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...