Gå til innhold

Står det oppført antall innleggelser på akuttpost og DPS døgn i journalen ett sted?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Du har innsyn i egen journal, så dette kan du lese selv.

Jeg tenkte kanskje det sto ett sted i journalsystemet? Ikke i selve journalen? Om du skjønner hva jeg mener her?

Anonymkode: 7e3f3...98d

AnonymBruker
kupton skrev (15 minutter siden):

Det står ikke i noen fast rubrikk, men det er enkelt å telle. Noen starter journalnotatet med dette: "Pasienten kommer til sin 13. innleggelse.     "

Åja, daså. Er det innafor å be helsepersonell telle over? Eller er det for mye å be om? Vil tippe jeg har over 50 innleggelser på disse 9 årene jeg har vært pasient nå. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Åja, daså. Er det innafor å be helsepersonell telle over? Eller er det for mye å be om? Vil tippe jeg har over 50 innleggelser på disse 9 årene jeg har vært pasient nå. 

Er alle disse 50 gangene pga suicidalitet og depresjon? 

Anonymkode: 94498...a7c

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er alle disse 50 gangene pga suicidalitet og depresjon? 

Ikke alle, men for det meste.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor spør du egentlig?

Fordi det er ganske rart å bli innlagt 50 ganger fordi man er suicidal. Men du har kanskje en diagnose som gjør at du får brukerstyrte innleggelser sånn at du kan legge deg inn hver gang livet butter litt imot. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det er ganske rart å bli innlagt 50 ganger fordi man er suicidal. Men du har kanskje en diagnose som gjør at du får brukerstyrte innleggelser sånn at du kan legge deg inn hver gang livet butter litt imot. 

Jeg har muligheten for brukerstyrte innleggelser ja, men den fikk jeg ikke før for 2 år siden. Har brukt den 2 ganger for øverig. Så jeg legger meg ikke inn hver gang livet butter litt i mot nei.

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er for mye å be om hvis du like greit kan gjøre jobben selv ved å sjekke journaler. Er vel tidkrevende. 

AnonymBruker

Når du allerede har vært så krevende for behandlingsvesenet bør du spare den belastningen det er å måtte telle for deg i tillegg. Det er din jobb. 

Hva slags sykdom står bak så mange innleggelser med hovedfokus på depresjon og suicidalfare? 

Anonymkode: eb08f...339

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...