Gå til innhold

Eksempler på galgenhumor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har eksempler på galgenhumor innen psykiatri? Enten selvopplevd eller hørt av andre?

Jeg så en gang ei fortelle at pasienten hun var med hadde svart overlegen at hun trengte hjernekirurgi da han hadde spurt henne om hva de kunne gjøre for henne. Jeg synes den var litt morsom da.

Anonymkode: 83af0...54e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/477409-eksempler-p%C3%A5-galgenhumor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trinity80

Dette er ikke direkte innen psykiatri, men omhandler psyken:

Jeg ligger på Ullevål sykehus med sepsis og skal fjerne hele tykktarmen. De gjør klar til å ta med meg til operasjonsstuen. Med andre ord ganske hektisk på rommet og jeg ligger der med masse slanger og styr. Kirurgen kommer inn for å hilse på, mens noen markerer med tusj på magen hvor de skal åpne. 

Pappa: ‘Mens dere er der inne, gidder dere å sjekke om hun har noen skruer løs?’

Altså, der lå jeg og kjempet for livet men lo så jeg pådro meg kols. Synes det var veldig festlig😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...