AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 Skrevet 8. januar 2024 Det var snakk om dette med å ringe politiet for å spørre om man blir overvåket her i en annen tråd, så jeg oppretter en ny for å ikke spore av denne nevnte råden. Jeg lurer altså veldig på: Dersom man ringer politiet for å spørre om man blir overvåket: 1) Hadde politiet tatt spørsmålet på alvor? 2) Hadde man fått ett ærlig svar? Anonymkode: 78379...18f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 Skrevet 8. januar 2024 1) De hadde sikkert tenkt at det var psykiatri 2) Nei Dette er hva jeg tror! Anonymkode: 444e9...d86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1) De hadde sikkert tenkt at det var psykiatri 2) Nei Dette er hva jeg tror! Anonymkode: 444e9...d86 Det er det jeg også tror, men jeg vet ikke. Anonymkode: 78379...18f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. januar 2024 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det var snakk om dette med å ringe politiet for å spørre om man blir overvåket her i en annen tråd, så jeg oppretter en ny for å ikke spore av denne nevnte råden. Bare slapp av, vi elsker avsporinger! (Så lenge de ikke handler om opphenging av julegardiner vel å merke!) 🥳 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 1) Hadde politiet tatt spørsmålet på alvor? 2) Hadde man fått ett ærlig svar? Du kan jo ringe dem og spørre? 😜 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 Skrevet 8. januar 2024 psykedeliker skrev (1 minutt siden): Bare slapp av, vi elsker avsporinger! (Så lenge de ikke handler om opphenging av julegardiner vel å merke!) 🥳 Du kan jo ringe dem og spørre? 😜 Vi? Du og hvem da? Er ikke sikkert at trådstarter av tråden ville satt pris på avsporingen? Nei ellers takk. Anonymkode: 78379...18f 0 Siter
Glitter Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Jeg hadde rusutløst psykose og ringte de og kommanderte de til å slutte å forfølge meg. Damen i tlf ble sur og la på. Skjedde ingenting mer enn det. Mens en annen gang da politiet fant meg i sentrum så kjeftet jeg på de og ba dem slutte å overvåke meg. Da ble jeg tatt med på legevakten og såvidt jeg husker tvangsinnlagt. Men da var jeg helt ute av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.