Gå til innhold

Finnes det noen oversikt over de mest vanligste vrangforestillingene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det noen oversikt over de mest vanligste vrangforestillingene?

Jeg har fått med meg at mange pasienter med vrangforestillinger har tanker om akkurat de samme eller lignende. Som f.eks at man blir forfulgt, forgiftet, har ett spesielt oppdrag osv?

Anonymkode: 94c53...a76

Fortsetter under...

Tipper det går på paranoia. Ingen liker deg. Alle følger med på deg. Noen vil skade deg, hevne seg og baksnakker deg. Alle har en agenda. 

Det syns jeg går igjen. 

Men selv om man er paranoid, så betyr det ikke alltid at man er det uten grunn 😀

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Tipper det går på paranoia. Ingen liker deg. Alle følger med på deg. Noen vil skade deg, hevne seg og baksnakker deg. Alle har en agenda. 

Det syns jeg går igjen. 

Men selv om man er paranoid, så betyr det ikke alltid at man er det uten grunn 😀

Enig i det.

Anonymkode: 94c53...a76

Annonse

Annonse

Trinity80
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg syns egentlig ytringen mens de så på debatt (?) på TV var morsomst:  Det stilles helt syyke spørsmål, og så sitter voksne folk og svarer på det! 

😀

Jeg lo så tårene trillet her😋 Haha DET er lenge siden jeg så! @psykedeliker sponset dagens latter 🥳

Endret av Trinity80
AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Jeg syns egentlig ytringen mens de så på debatt (?) på TV var morsomst:  Det stilles helt syyke spørsmål, og så sitter voksne folk og svarer på det! 

😀

Var doktoronline på debatten på tv? 

Anonymkode: 3ae10...c74

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...