Gå til innhold

Finnes det noen oversikt over de mest vanligste vrangforestillingene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Var doktoronline på debatten på tv? 

Anonymkode: 3ae10...c74

Jeg tenkte mest på div journalister og programledere som stiller helt idiotiske spørsmål, og så må jo liksom intervjuobjektene svare. Jeg tenkte faktisk morsomt nok på det tidligere i dag, og lurte på hvorfor ingen svarer mer sarkastisk 🙃 jeg hadde ikke klart å la være...

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jeg tenkte mest på div journalister og programledere som stiller helt idiotiske spørsmål, og så må jo liksom intervjuobjektene svare. Jeg tenkte faktisk morsomt nok på det tidligere i dag, og lurte på hvorfor ingen svarer mer sarkastisk 🙃 jeg hadde ikke klart å la være...

Du svarer så kryptisk. Istedenfor å svare om de var på debatten 

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

At man er den eneste ekte i verden og at andre spiller et skuespill, at man kan styre hvor det er krig i verden, at politiet er ute etter deg.

De du nevner er veldig uorginale og dps har hørt de 100 ganger før. 

psykedeliker
Everybody skrev (1 minutt siden):

At man er den eneste ekte i verden og at andre spiller et skuespill

Dere skal ut i "det store spillet", sa en av foreleserne mine på universitetet. Var det noe annet han snakket om da?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De du nevner er veldig uorginale og dps har hørt de 100 ganger før. 

Haha. Det er jo det som er poenget? Tittelen på tråden er jo "Finnes det noen oversikt over de mest vanligste vrangforestillingene?"

Anonymkode: 94c53...a76

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...