Gå til innhold

Hva slags diagnoser har du nå og hva har du hatt tidligere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mtp hvor mye de i psykiatrien vingler frem og tilbake og aldri blir enige så har jeg hatt mange forskjellige diagnoser og er fortsatt usikker på om de jeg har stemmer pga jeg tenker det er veldig tilfeldig hva du ender opp med egentlig er det avhengig av hva slags diagnoser den psykologen du har "liker" best. 

Hva slags diagnoser har du hatt og hva har du nå? 

Anonymkode: 131ec...175

Fortsetter under...

Annonse

Har hatt alvorlig atypisk behandlingsresistent depresjon, som ble til tilbakevendende depressiv lidelse som ble til bipolar lidelse type 2, har hatt borderline, avhengig personlighetsforstyrrelse og unnvikende personlighetsforstyrrelse, de to siste PF ble bakt inn i asperger syndrom da jeg fikk det. Så har jeg hatt rusavhengighet av multiple stoffer. 

Nå har jeg bipolar 2, asperger og rusavhengighet. Kan hende jeg skal utredes for ADD/ADHD etter hvert. Det er ikke tatt helt stilling til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...