Gå til innhold

Jeg kaster vekk livet mitt og det gjør meg så lei

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sliter mye psykisk, har dermed lite nettverk og lite innhold i livet ellers. Det gjør meg lei meg. Men på samme side så sliter jeg med å endre meg/det. Hva kan jeg gjøre for å ta dette steget i riktig retning her?

Anonymkode: f549f...5d0

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leit å høre. Velge ut en ting du vil starte med? Feks jobbe med å utvide nettverk.

Anonymkode: 720d5...5e6

Ja, det var en god ide egentlig. Jeg skal se hva jeg får gjort med det. I forhold til å jobbe med å utvide nettverk har jeg dessverre nesten gitt litt opp, jeg føler jeg har prøvd 'alt' men at ting likevel ikke faller på plass for meg. Har ikke blitt kjent med noen nye siden jeg gikk på ungdomsskolen. Og da var det min 1 år eldre venninne som introduserte meg for sine venninner som hun hadde kommet i klasse med.

AnonymBruker
Everybody skrev (37 minutter siden):

Du vil være mer sosial men klarer det ikke?

Ja. Jeg har asperger så det å være sosial er vanskelig for meg. Blir raskt sliten og tåler lite stimuli. Klarer aldri å si de riktige tingene føles det ut som. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...