Gå til innhold

Andre med dårlig samvittighet overfor hjelpen de får?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trinity80
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Hehe, jeg vet hva den koden betyr! 🎭

Ja, på noia-språket betyr det ‘vi skal tvangsinnlegge deg’. Oppi hodet mitt så betydde det, slapp av og ta i mot hjelpen du får 😉😉

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor finner man denne? Er den tilgjengelig for pasienter å lese?

Anonymkode: 07e03...f65

Jeg tror det var @kuptonsom skrev det i et innlegg en gang. Usikker på hvor den finnes.

Anonymkode: 7c77e...03e

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

2-3 ganger i uka. Hender jeg også snakker med de på telefon i tillegg 1-2 dager i uka.

Går dere tur 3 ganger i uka eller gjør dere annet også? 

Anonymkode: f6ba4...499

AnonymBruker

Jeg tror det var @kuptonsom skrev det i et innlegg en gang. Usikker på hvor den finnes.

Anonymkode: 7c77e...03e

Å. Ok. Får håpe kupton ser dette og kanskje har ett svar da.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går dere tur 3 ganger i uka eller gjør dere annet også? 

Vi går stort sett bare tur (da det er det jeg føler jeg har mest behov for), er det dårlig vær kjører vi heller en tur eller sitter inne hos meg. Men jeg har mulighet til å bruke de til akkurat det jeg trenger, om det er å gjøre husarbeid, gå på kafe, handle på butikken osv.

AnonymBruker

Vi går stort sett bare tur (da det er det jeg føler jeg har mest behov for), er det dårlig vær kjører vi heller en tur eller sitter inne hos meg. Men jeg har mulighet til å bruke de til akkurat det jeg trenger, om det er å gjøre husarbeid, gå på kafe, handle på butikken osv.

Hvor lenge har du hatt de? Og hvor lenge skal du ha de? 

AnonymBruker

Hvor lenge har du hatt de? Og hvor lenge skal du ha de? 

Har hatt de i 3 år. Jeg er ikke helt sikker, men jeg har inntrykk av at jeg får ha de så lenge jeg har behov for det. Så det blir nok noen år til.

AnonymBruker

Har hatt de i 3 år. Jeg er ikke helt sikker, men jeg har inntrykk av at jeg får ha de så lenge jeg har behov for det. Så det blir nok noen år til.

Har du 1 fast person eller mange forskjellige? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du 1 fast person eller mange forskjellige? 

Det er dessverre mange forskjellige. Jeg vil tippe på at de er rundt en 12 stykker kanskje.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er dessverre mange forskjellige. Jeg vil tippe på at de er rundt en 12 stykker kanskje.

Hvordan oppleves det for deg at det er så mange forskjellige? 

AnonymBruker

Hvordan oppleves det for deg at det er så mange forskjellige? 

Personlig så synes jeg det til tider kan skape mer stress enn det er til hjelp. Men det varierer jeg jo litt, har jeg en bra periode har jeg ikke så stort behov for å snakke og da har det ikke så mye å si. Men de periodene jeg har det vanskelig og trenger å ta opp ting så blir det ett større problem ettersom man da ikke får denne røde tråden og kontinuiteten som man gjerne trenger da i en slik situasjon. Men alt i alt synes jeg det går greit egentlig. Jeg hadde bare en person tidligere (da ett annet team), men det fungerte ikke så bra for meg av ulike grunner. Det som er bra med dette teamet med flere er at de er åpent hver dag og også på kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...