Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke min sak egentlig, men når det er så mye aktivitet her, så drukner trådene hvor mennesker har reelle hjelpebehov i alle trådene som skrives av nysgjerrighet eller for å lære ting. Det synes jeg blir litt uheldig. 

Eventuelt kan de som har spørsmål om serotonin, reseptorer, osv - sende meg en PM. Kupton svarer sjelden på disse uansett. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
ISW skrev (5 minutter siden):

Ikke min sak egentlig, men når det er så mye aktivitet her, så drukner trådene hvor mennesker har reelle hjelpebehov i alle trådene som skrives av nysgjerrighet eller for å lære ting. Det synes jeg blir litt uheldig. 

Eventuelt kan de som har spørsmål om serotonin, reseptorer, osv - sende meg en PM. Kupton svarer sjelden på disse uansett. 

Hvordan skriver man pm? Har alltid lurt på det

Anonymkode: ca835...f71

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

De som har reélle hjelpebehov må ta kontakt med helsevesenet, ikke spørre etter hjelp på et forum på internett.

Så du sier at alle som skriver her ikke har hjelpebehov som er reelle, men bare er oppmerlsomhetssyke og faker behov ? 

Anonymkode: 67b56...f70

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du sier at alle som skriver her ikke har hjelpebehov som er reelle, men bare er oppmerlsomhetssyke og faker behov ?

Du står fritt til å tolke mine utsagn akkurat slik du måtte ønske.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Psykose og vrangforestillinger innlegg har tatt helt av. Hva med et eget underforum for dette?

Anonymkode: aafef...dfd

Ja enig. Nå har vi eget forum for autisme så kan vi ha for psykose også, spiseforstyrrelse, angst, depresjon også en del med generelt. 

Slik de har det på sidetmedord

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja enig. Nå har vi eget forum for autisme så kan vi ha for psykose også, spiseforstyrrelse, angst, depresjon også en del med generelt. 

Slik de har det på sidetmedord

Vi bipolare er mer generelle da tenker du?

Hadde gitt meg mer hvis det var eget for min lidelse, men forstår jo veldig godt de ikke kan ha en pr lidelse.

Anonymkode: 19249...3dc

AnonymBruker
Trinity80 skrev (9 minutter siden):

Snart går alle slike diagnoser under ett. Ref ICD 11.

Av nysgjerrighet, hva mener du er anderledes enn ICD 10?

Min diagnose står beskrevet mye  bedre i 11 enn 10, synes 11 virker tydligere.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvilken diagnose har du?

Anonymkode: 3ab7f...ff0

Annonse

Trinity80
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ikke noe JEG mener er annerledes. Man går bort fra de tradisjonelle kategoriene:

‘Kriteriene for personlighetsforstyrrelser i ICD-11 ble revidert av WHO i 2019. I 2020 ble kategoriene erstattet med vurdering av alvorlighetsgrad og dysfunksjonelle personlighetstrekk.’

AnonymBruker
Trinity80 skrev (4 minutter siden):

Det er ikke noe JEG mener er annerledes. Man går bort fra de tradisjonelle kategoriene:

‘Kriteriene for personlighetsforstyrrelser i ICD-11 ble revidert av WHO i 2019. I 2020 ble kategoriene erstattet med vurdering av alvorlighetsgrad og dysfunksjonelle personlighetstrekk.’

Leste bare din post om slike diagnoser. Så der har jeg for å ikke lese mer når ingenting er sitert.

AnonymBruker
Trinity80 skrev (4 minutter siden):

@ISW mulig mange har det som nyttårsforsett å henge her? Som treningssentre som har overtenning i januar…

Hvorfor skulle man ha som nyttårsforsett å henge her? Ser ikke helt den?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvilken diagnose har du?

Var det jeg var usikker på egentlig. Mange bipolare ICD koder. Alle rettet seg mot bipolar 1, men siden jeg aldri har spurt, så viste jeg faktisk ikke helt sikkert før det i 11 står klart og tydelig at blandende episoder er bipolar 1. 

Nå står det vel egentlig i 10 også at F31.0 til 31.7 er 1 og 31.8, 2. Men her inne har det vært skrevet at kodene F31 også blir brukt på bipolar 2.

Så forumet her gjorde meg usikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...