Gå til innhold

Ikke alle emojier som vises på forumet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det flere her som har problemer med at ikke alle emojier som skrives vises her inne? Det vises bare en sånn liten firkant. 

Anonymkode: 527c3...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle emojier funker hos meg, tror jeg. Kanskje det er telefonen/nettbrettet/pcn din det skorter hos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (25 minutter siden):

Alle emojier funker hos meg, tror jeg. Kanskje det er telefonen/nettbrettet/pcn din det skorter hos?

Jeg glemte å nevne at det gjelder på pc (bruker da google chrome nettleser). Ser du denne emojien i linken under? (Teksten er: "Hvordan går det med deg nå?") 

 

Anonymkode: 527c3...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg glemte å nevne at det gjelder på pc (bruker da google chrome nettleser). Ser du denne emojien i linken under? (Teksten er: "Hvordan går det med deg nå?") 

 

Anonymkode: 527c3...3f4

Ja, jeg ser alle emojier som er brukt i tråden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (11 minutter siden):

Ja, jeg ser alle emojier som er brukt i tråden 😊

Hm. Er du pc da? Hvilken nettleser bruker du?

Anonymkode: 527c3...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg glemte å nevne at det gjelder på pc (bruker da google chrome nettleser). Ser du denne emojien i linken under? (Teksten er: "Hvordan går det med deg nå?") 

 

Anonymkode: 527c3...3f4

Jeg ser den, bruker safari på mac. Ser den også i Samsung-nettleseren på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Jeg ser den, bruker safari på mac. Ser den også i Samsung-nettleseren på mobilen.

Hm. Merkelig. Hva kan være grunnen til at jeg ikke ser den da? På mobil kan jeg se den, men som sagt ikke pc.

Anonymkode: 527c3...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm. Merkelig. Hva kan være grunnen til at jeg ikke ser den da? På mobil kan jeg se den, men som sagt ikke pc.

Anonymkode: 527c3...3f4

Kanskje du må oppdatere nettleseren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Kanskje du må oppdatere nettleseren din?

Nå er jeg ikke den beste på teknologi, men jeg googlet fremgangsmåte på hvordan oppdatere nettleseren jeg bruker og ut i fra det jeg forsto så skal jeg ha siste versjon?

Anonymkode: 527c3...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg ikke den beste på teknologi, men jeg googlet fremgangsmåte på hvordan oppdatere nettleseren jeg bruker og ut i fra det jeg forsto så skal jeg ha siste versjon?

Anonymkode: 527c3...3f4

Da har jeg ingen andre forslag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (13 minutter siden):

Da har jeg ingen andre forslag. :) 

Oki. Kanskje @Admin vet?

Anonymkode: 527c3...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle nettlesere støtter alle fonter som andre kan bruke. Det var veldig vanlig før når apple og android ikke samarbeidet om emojiene og apple sine ofte kom opp som sorte firkanter. Opplever selv at det som er en type emoji hos meg, dukker opp som en annen i messenger. 

Jeg skal undersøke om det er en oppdatering eller lignende som er årsaken til dette, for ser nå at det er flere i forumet jeg får opp som sort firkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 21.53):

Hm. Merkelig. Hva kan være grunnen til at jeg ikke ser den da? På mobil kan jeg se den, men som sagt ikke pc.

Anonymkode: 527c3...3f4

Hvorfor vet jeg ikke, men vil tro at @admin er inne på en logisk forklaring... Innlegget er skrevet på en iOS-enhet i nettleseren Chrome, med andre ord Apples emojies, selv om de skal være universelle og kunne brukes om hverandre fra Android til iOS.

 

Men, for å teste, kan du jo gå inn på PC-en på denne nettsiden, hvor emojies er blitt laget med tanke på Android-brukere:

https://www.emojis.com/

 

Ser du emojis på denne nettsiden som firkanter eller som små grafiske symboler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (21 timer siden):

Hvorfor vet jeg ikke, men vil tro at @admin er inne på en logisk forklaring... Innlegget er skrevet på en iOS-enhet i nettleseren Chrome, med andre ord Apples emojies, selv om de skal være universelle og kunne brukes om hverandre fra Android til iOS.

 

Men, for å teste, kan du jo gå inn på PC-en på denne nettsiden, hvor emojies er blitt laget med tanke på Android-brukere:

https://www.emojis.com/

 

Ser du emojis på denne nettsiden som firkanter eller som små grafiske symboler?

Det var grunnen til mange, men så ser jeg også at når jeg åpner emoji panelet til forumet, så får jeg opp firkanter jeg og. Så det er altså emojier som har vært standard i evigheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...