Gå til innhold

Doktoronline har blitt til humoronline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det sies jo at den beste medisin er en god latter og jeg syns vi er på god vei nå eller hva syns dere? 🤣Jeg har ihvertfall hatt det riktig artig ikveld og depresjonen og selvmordstanker er lenger vekke. 

Anonymkode: f2f08...ae5

Hva er morsomt? 

Anonymkode: 0e206...816

Det ser bra ut! 🙂

Det bør være plsss til alle her, og jeg syns også litt snert i svar og kommentarer er mer avslappende . Men greit å se an hvem man svarer og problemstillinger.

Jeg tror likevel at det kan bli litt mye "forstå meg ihjel" , og jeg vet ikke om det er så bra alltid. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Det ser bra ut! 🙂

Det bør være plsss til alle her, og jeg syns også litt snert i svar og kommentarer er mer avslappende . Men greit å se an hvem man svarer og problemstillinger.

Jeg tror likevel at det kan bli litt mye "forstå meg ihjel" , og jeg vet ikke om det er så bra alltid. 

Hva betyr forstå meg ihjel? 

Anonymkode: f2f08...ae5

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...