AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Jeg klarer ikke helt å skjønne hva som skjer med meg. Det går i bølgedaler. Det gjør fysisk vondt , og når dette kommer på jobb , er som jeg blir lammet av en tung følelse hvor jeg ikke klarer å fungere. Jeg blir virkelig redd og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å holde ut dette. Det kan komme som et lyn fra klar himmel, ikke direkte trist, mye verre, som om hele verden brister Anonymkode: 46ed1...dce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Det er også nesten umulig, det er vel heller ikke så mye poeng fordi de ofte går hånd i hånd. Det kan ha litt å si i forhold til medisiner, men det tar leger seg av, for din personlige del så er det ikke så relevant. Jobb med å forebygge (finnes masse på forumet og generelt på nett), også hva du kan gjøre når du har det slik. Anonymkode: 10009...3e8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.