Gå til innhold

Andre deprimerte som jobber?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody

Man kan klare å gå på jobb når man er alvorlig deprimert. Men det går ikke veldig bra på jobben og man har problemer med det sosiale og man klarer ikke konsentrere seg. Det kommer jo så klart an på hva slags jobb det er, men man bør vente med jobb til man er oppegående.

Trinity80

Jeg jobbet, bortsett fra i sommerferien da jeg ble sengeliggende. Anbefaler ikke å jobbe 100% om man er alvorlig deprimert/ klinisk deprimert, men heller å starte på medikamenter og samtaleterapi for så å øke arbeidstimer  

Men det å komme tilbake til jobb og normalen var en motivasjon, det psykososiale er en viktig faktor. 

AnonymBruker

Jeg jobber 50 % og det er vel den eneste grunnen til at jeg holder ut. De dagene jeg er helt i kjelleren, er det rett og slett en pine å være på jobb i 8 timer. Forferdelig tøft, men så takler jeg ikke å melde meg syk. 

Anonymkode: 3dbce...c5f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg jobber 50 % og det er vel den eneste grunnen til at jeg holder ut. De dagene jeg er helt i kjelleren, er det rett og slett en pine å være på jobb i 8 timer. Forferdelig tøft, men så takler jeg ikke å melde meg syk. 

Men så må jeg også påpeke at det å være i jobb har vært svært viktig for min psykiske helse. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...