Gå til innhold

Har bare blitt verre og verre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor ønsker du å slutte med antidepressiva da? Personlig ville jeg aldri turt å ta sjansen på det da sjansen for at du blir verre etter å ha sluttet er der (hvor stor akkurat den sjansen er skal jeg ikke uttale meg om ettersom jeg ikke sitter på kompetanse til det).

Anonymkode: 2afb7...852

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor ønsker du å slutte med antidepressiva da? Personlig ville jeg aldri turt å ta sjansen på det da sjansen for at du blir verre etter å ha sluttet er der (hvor stor akkurat den sjansen er skal jeg ikke uttale meg om ettersom jeg ikke sitter på kompetanse til det).

Fordi jeg er blitt verre vel?

Men derfor jeg spør- kan man bli enda verre om man slutter- når man har blitt verre PÅ den?

Anonymkode: c4c85...f56

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg er blitt verre vel?

Men derfor jeg spør- kan man bli enda verre om man slutter- når man har blitt verre PÅ den?

Åja, du tenker at forverringen du har opplevd kommer av antidepressivaen? Slikt er vel sikkert litt vanskelig å vite, du har ingen psykiater du kan diskutere det med?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja, du tenker at forverringen du har opplevd kommer av antidepressivaen? Slikt er vel sikkert litt vanskelig å vite, du har ingen psykiater du kan diskutere det med?

Vet jo ikke hvorfor forverringen har kommet- men uansett så gjør jo ikke den medisinen jobben hvis man blir verre når man står på medisin?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...