Gå til innhold

Kognitive vansker remeron?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
hattifnattus skrev (5 minutter siden):

Jeg følte jeg konstant hadde promille, eller var fyllesyk. Veldig sirup i hodet og måtte sette førerkortet på vent fordi jeg fikk ikke med meg ting som skjedde rundt meg ordentlig, hadde sen reaksjonsevne og kunne sovne av.

Ille. Jeg føler meg eller ikke som meg selv, og har økt uvirkelighetsfølelse- alt er uklart. Men ikke trøtt- bare fjern 

hva med følelser osv?

Anonymkode: efc84...c71

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
AnonymBruker
hattifnattus skrev (På 14.1.2024 den 14.04):

Jeg følte jeg konstant hadde promille, eller var fyllesyk. Veldig sirup i hodet og måtte sette førerkortet på vent fordi jeg fikk ikke med meg ting som skjedde rundt meg ordentlig, hadde sen reaksjonsevne og kunne sovne av.

Hadde du uvirkelighetsfølelse og depersonalisering også?

Annonse

hattifnattus
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg føler meg som jeg går rundt i tåke og husker ikke opp ned på noen ting og alt er fjernt @hattifnattus

Høres ut som du bør spørre om å få bytte medisiner. Så ille over tid skal man ikke ha det.

AnonymBruker
hattifnattus skrev (4 minutter siden):

Høres ut som du bør spørre om å få bytte medisiner. Så ille over tid skal man ikke ha det.

Nei. Men er jo ikke sikkert det skyldes medisinen? Derfor jeg spør her og.

Men tror jeg skal prøve å slutte på den 

AnonymBruker
hattifnattus skrev (45 minutter siden):

Var det litt varierende styrke på dine plager eller konstante?

hadde du problemer med å huske hva du gjorde osv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...