aa-k-j Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Brukerstyrt seng på DPSet her er midlertidig flyttet til et annet DPS ikke langt herfra, men er et stort problem for meg. Dit brukerstyrt er flyttet er en psykosepost og da jeg var der opplevde jeg å bli dårligere. Var mange og urolige folk der. Sinte og ufine. Jeg har kptsd og jeg merket jeg ble dårligere. Ble bare urolig og engstelig. Etter 2 dager måtte jeg dra for det ble for mye for meg og det tok litt tid før jeg kom meg etter oppholdet. Hva gjør man når eneste tilbudet man har på DPS gjør en sykere? Har privat behandler, men tror ikke det er mye den kan gjøre. Jeg merker jeg skulle hatt den brukerstyrte nå, men jeg tar ikke sjansen på å dra til psykoseposten igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477483-problemer-med-brukerstyrt-seng-hva-gj%C3%B8r-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.