Gå til innhold

Hvilken diagnosegruppe autoseponerer oftest medisiner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Jeg har i hvert fall nesten ikke gjort annet i tiår, psykoselidelse. 

Hvorfor autoseponerer du? Jeg har gjort det for å selvsabotere. Har startet opp igjen på medikamentene nå i ettertid da jeg ble så dårlig uten.

Anonymkode: 9f97b...b84

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor autoseponerer du? Jeg har gjort det for å selvsabotere. Har startet opp igjen på medikamentene nå i ettertid da jeg ble så dårlig uten.

Anonymkode: 9f97b...b84

For å klare meg uten og få det bedre. Men har innsett at det går ikke veien da. 

Jeg har autoseponert noen ganger, men det var egentlig pga manglende kunnskap hos meg om medisiner og hvor lenge de skulle brukes. Trodde det fungerte som en kur som skulle kun brukes ei lita stund. Etter jeg fikk nødvendig informasjon har jeg ikke autoseponert medisiner. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...