Gå til innhold

Noen andre her inne som er veldig redde for å lyve?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk som sier rett ut at håret ditt er stygt kan ikke forvente annet enn at folk unngår de.

Folk som sier rett ut at håret mitt er stygt kan forvente tilsvar med samme mynt.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Profilbildet ditt er forresten dritstygt. 

Ja, det er meningen. Trodde du jeg ville bli fornærmet nå?

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja det er derfor jeg unngår slike folk. Folk som sier rett ut at håret ditt er stygt kan ikke forvente annet enn at folk unngår de. Det er veldig mange som ikke orker slike. 

Profilbildet ditt er forresten dritstygt. 

Anonymkode: 0cb82...96c

Det er bilde av satanisten Anton LaVey i LSD-ruus tror jeg? 

Anonymkode: c15ba...b12

aa-k-j skrev (24 minutter siden):

Jeg har faktisk opplevd at de fleste rundt meg ikke tåler sannheten samme hvor fint jeg sier det. Er en som tar det personlig bare fordi jeg ikke liker å kjøre bilen til vedkommende, men er jo ikke jeg som har bilen så hvorfor spiller det noen rolle om hva jeg synes 🤷 har min egen bil og bryr meg fint lite om hva andre synes om den. 

Du trenger ikke å bry deg om at de ikke tåler. Vær den du er. 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men hva skulle være grunnen til å lyve i terapien? Da kan man like godt avslutte om man skal sitte der å lyve om problemer eller enten lyve om at man har det verre enn man egentlig har det eller at man har det bedre. 

Folk som er uten filter er skumle syns jeg. Jeg syns de er ubehagelig å være rundt dem fordi man vet aldri når de plutselig sier noe stygt. Har møtt noen slike og unngår konsekvent de. 

Anonymkode: 0cb82...96c

Jeg syns det er befriende og også noen ganger underholdende! Det er nok av forsiktige mennesker som strør rundt seg med høflighetsfraser og er redde for å støte noen. Fint med de uten filter i den gryta syns jeg 🙂

Annonse

AnonymBruker

TS her! Jeg tror jeg formulerte meg litt feil her tidligere da det ser ut til at flere tror jeg har ett ØNSKE om å lyve i terapi, når jeg i realiteten er REDD for det. For det er altså sånn det er, jeg veier hvert ord jeg sier med tanke på om det blir rett eller galt (sant eller løyn). Og jeg er redd jeg skal glemme noe eller si noe feil eller rett og slett formulere meg feil slik at det jeg sier ender opp med å bli utilsiktet løyn. Eller at jeg også rett og slett bare kan endre mening ganske kjapt så det som var sant i går ble løyn i dag også videre. Vet ikke om det jeg skriver nå oppklarer noe? Jeg håper da det.

Anonymkode: 5c081...499

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

TS her! Jeg tror jeg formulerte meg litt feil her tidligere da det ser ut til at flere tror jeg har ett ØNSKE om å lyve i terapi, når jeg i realiteten er REDD for det. For det er altså sånn det er, jeg veier hvert ord jeg sier med tanke på om det blir rett eller galt (sant eller løyn). Og jeg er redd jeg skal glemme noe eller si noe feil eller rett og slett formulere meg feil slik at det jeg sier ender opp med å bli utilsiktet løyn. Eller at jeg også rett og slett bare kan endre mening ganske kjapt så det som var sant i går ble løyn i dag også videre. Vet ikke om det jeg skriver nå oppklarer noe? Jeg håper da det.

Jeg tror det var retoriske spørsmål og mer ironi. Jeg tror ingen her faktisk trodde du VIL lyve 🙂

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det var retoriske spørsmål og mer ironi. Jeg tror ingen her faktisk trodde du VIL lyve 🙂

Åja, det skjønte jeg ikke. Skylder på aspergeren 😅

Jeg lyver ikke. Grunnen er ikke at jeg er redd for det, men at jeg ikke vil lyve.

Det er kun i helt ekstreme situasjoner man har behov for å lyve.

Det mange kunne trenge å lære seg er imidlertid å holde kjeft, dvs. ikke si alt man tenker eller mener. 

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner meg ikke på deg... 

https://worldstar.com/videos/wshhPM6R2w8vbwqpi41q/a-real-menace-to-society-professional-online-hater-showing-yall-how-its-done

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva skal det bety? Skjønner ikke helt, er det ett slags ordtak dette eller?

Ja, det er et slags ordtak. Det nytter ikke å "skylde på aspergeren", det gjennomskuer vi. Problemet ligger nok et annet sted i akkurat dette tilfellet.

AnonymBruker
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

https://worldstar.com/videos/wshhPM6R2w8vbwqpi41q/a-real-menace-to-society-professional-online-hater-showing-yall-how-its-done

Ja, det er et slags ordtak. Det nytter ikke å "skylde på aspergeren", det gjennomskuer vi. Problemet ligger nok et annet sted i akkurat dette tilfellet.

Og hvilket sted er det du mener problemet ligger da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...