Gå til innhold

Tror jeg mangler omsorg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du får ikke noe omsorg på et sykehus om det er det du tror. Det er ikke det det er til. På sykehus er man fordi man er veldig SYK. 

Klemmer, kyss, berøring, sex og gode samtaler det kan du få av mannen din, barna dine, foreldra dine og vennene dine. Du har alt og mer enn hva mange andre kan drømme om. Jeg blir provosert av slike som deg som vil på psykiatrisk for å få omsorg. Spesielt når du har massevis av relasjoner. 

Anonymkode: 7433e...4b1

Jeg kan forstå at du blir provosert, men dette var en tanke, ikke noe jeg har planlagt å gjøre. Ja, jeg er heldig som har mange relasjoner, men det er ikke sikkert at de er så gode alltid. 

Anonymkode: c48ef...530

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du skriver at du aldri har vært innlagt, men har du en behandler du går til da? Det hadde nok sikkert vært godt for deg å så snakket om dette med noen?

Anonymkode: 1fc4e...1b9

Nei, jeg har ikke det. Og legen min har alltid minst 2 mnd ventetid 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg har ikke det. Og legen min har alltid minst 2 mnd ventetid 

Jeg har inntrykket av at du hadde trengt det, da ikke bare grunnet det behovet og mangelen på omsorg som du beskriver men fordi jeg har inntrykk av at der ligger mer bak. Det var da lenge. Hva er det som stopper deg fra å be om hjelp da forresten?

Anonymkode: 1fc4e...1b9

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han kaller jo andre kyniske. Da må han tåle å høre det tilbake. 

Anonymkode: 136fb...f4b

Folk er som dem er her! De forbanna forsøkene på å ekskludere er noe som ikke bør skje på akkurat dette forumet! Alle kan si hva de vil, diskutere og om så slenge med leppa. Det er høyt under taket her, heldigvis. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Folk er som dem er her! De fornanna forsøkene på å ekskludere er noe som ikke bør skje på akkurat dette forumet! Alle kan si hva de vil, diskutere og om så slenge med leppa. Det er høyt under taket her, heldigvis. 

Så hva er forskjellen på at han kaller folk kyniske og at jeg kaller han kynisk? Nei, se det har du nok ikke noe svar på. 

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Synes du er veldig kynisk jeg, og tror du hadde gjort mange en tjeneste om du bare dro herfra 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så hva er forskjellen på at han kaller folk kyniske og at jeg kaller han kynisk? Nei, se det har du nok ikke noe svar på. 

Å kalle noen kyniske er ikke det samme som å be folk forsvinne herifra.

Det kan bli litt heavy tråder her, men ingen trenger å bli "jaget" herfra.  Og på dette forumet. Jævli skuffende. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du liker jo folk som er ærlige skrev du i en annen tråd. Men når det faktisk skjer så blir du sinna 😏

Anonymkode: 7433e...4b1

Akkurat ekskludering og forsøk på det er ikke ærlighet. Det er stygge hersketeknikker. 

psykedeliker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

(har gjerne misforstått alt)

Slik denne tråden utvikler seg, håper og tror jeg at TS får et litt bedre perspektiv på hva omsorg og fellesskap egentlig er.

Å skjerme Den Andre for legitim kritikk er ihvertfall ikke å ta Den Andre seriøst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...